Beschrijving
Dit product past op de Golf 7 GTI en Seat Leon Cupra 5F.
Voor veel voertuigen wordt remkoeling aanbevolen, zelfs onder middelzware belasting, zelfs buiten het circuit.
p>
Dit verbetert niet alleen de remprestaties, maar kan ook de slijtage van de wrijvingspartners drastisch verminderen.
We gebruiken het kanaliseren van de luchtstroom naar het midden van de remschijf om het turbine-effect te gebruiken om de schijf van binnenuit af te koelen voor gebruik. Om verspilling te voorkomen en het beschikbare luchtvolume zo effici?nt mogelijk te benutten, richten we de ruit onder een hoek.
Door de lichtgewicht constructie in combinatie met gepoederd aluminium is het onderdeel voldoende sterk en tegelijkertijd lichtongevoelig.
Inbegrepen in de levering:
Ankerplaten voor de vooras 1x links, 1x rechts met aansluiting voor 51 mm luchtslang
6x ringen
10x Kabelbinder
Luchtslang niet inbegrepen, deze, evenals de bijpassende slangklemmen, zijn verkrijgbaar in onze shop:
Luchtslang 51mm 1m
Slangklem Torro 40-60 /12 C7W2
Aanbevolen slanglengte: 4 meter
Maar hoe wordt de lucht naar de ankerplaat geleid? Hier is de oplossing voor de Golf 7 CS:
Remkoeling uitlaat VW Golf 7 GTI/Seat Leon
De ankerplaat werkt plug & play en er is geen extra bevestigingsmateriaal nodig. De originele bevestigingspunten en schroeven kunnen worden hergebruikt.
Uw voertuig is niet traag, dat is een feit. Deze snelheid moet echter zo snel mogelijk v??r de bocht worden verlaagd en er ontstaat enorme hitte. Het kogelgewricht van uw draagarm zit extreem dicht bij de hete remschijf en zal na verloop van tijd worden aangetast. Daarom heeft deze ankerplaat extra afscherming voor het lager en verhoogt daardoor de levensduur.
Artikel is geschikt voor
VW Golf MK7 GTI, GTI CS, GTI Performance
Seat Leon Cupra 5F
Motorsportonderdelen zonder straatgoedkeuring Wij wijzen er uitdrukkelijk op dat geen van onze te koop aangeboden producten originele voertuigonderdelen zijn van de voertuigfabrikanten BMW AG, M GmbH, MINI, VAG of andere voertuigfabrikanten . Het benoemen van de voertuigmerken en -modellen dient alleen om het product te vinden en aan het juiste voertuigtype toe te wijzen.
De verschillende modellen vari?ren enigszins in de wielpositie, in combinatie met verschillende chassisgeometrie?n en wiel- en bandcombinaties. wordt het voor ons onmogelijk om alle varianten te behandelen. In het ergste geval zou het wiel bij volledige stuurhoek iets kunnen rusten (wat alleen het geval zou moeten zijn bij het parkeren), wat geen schade aan de band zou kunnen veroorzaken. In dit geval werd ons gevraagd de laatste ? stuuromwentelingen achterwege te laten.