Omschrijving
Luchtkanaalinlaat:
BELANGRIJK: Dit product past alleen in combinatie met de handgeschakelde versnellingsbak.
Voor de DSG transmissie adviseren wij de inlaat voor de normale GTI .
Om de lucht naar de remventilatie-uitlaat te transporteren, is een geschikte inlaat essentieel. Hiervoor gebruiken we de speciaal voor de Golf 7 CS ontworpen luchtkanalen, die aansluiten op de bestaande kanalen. De Golf 7 CS heeft een kanaal voor het koelen van de transmissie, waarbij de andere kant gesloten is. Onze oplossing houdt nog steeds rekening met transmissiekoeling en vult het systeem aan met remkoeling.
Luchtkanaaluitlaat:
We maken gebruik van het kanaliseren van de luchtstroom naar het midden van de remschijf om het turbine-effect te gebruiken om de schijf van binnenuit te koelen. Daarbij richten we de schijf onder een hoek om verspilling te voorkomen en het beschikbare luchtvolume zo effici?nt mogelijk te benutten.
Door de lichtgewicht constructie in combinatie met gepoederd aluminium is het onderdeel voldoende sterk en tegelijkertijd lichtongevoelig.
Het kogelgewricht van je draagarm zit extreem dicht bij de hete remschijf en zal na verloop van tijd aangetast worden. Hierdoor heeft deze ankerplaat een extra afscherming voor het lager en verhoogt daardoor de levensduur.
Inbegrepen in de levering:
Luchtgeleidingskanalen inlaat voor de vooras 1x links 1x rechts met aansluiting voor 51 mm luchtslang
p>
Ankerplaten voor de vooras 1x links 1x rechts met aansluiting voor 51 mm luchtslang
6x sluitringen
5x slang klemmen
4x luchtslang (totaal 4 meter)
Artikel is geschikt voor:
Golf 7 GTI Clubsport
Motorsport onderdelen zonder straatgoedkeuring Wij wijzen er uitdrukkelijk op dat geen van onze te koop aangeboden producten originele voertuigonderdelen zijn van de voertuigfabrikanten BMW AG, M GmbH, MINI, VAG of andere voertuigfabrikanten. Het benoemen van de voertuigmerken en -modellen dient alleen om het product te vinden en aan het juiste voertuigtype toe te wijzen.
De verschillende modellen vari?ren enigszins in de wielpositie, in combinatie met verschillende chassisgeometrie?n en wiel- en bandcombinaties. wordt het voor ons onmogelijk om alle varianten te behandelen. In het ergste geval zou het wiel bij volledige stuurhoek iets kunnen rusten (wat alleen het geval zou moeten zijn bij het parkeren), wat geen schade aan de band zou kunnen veroorzaken. In dit geval werd ons gevraagd de laatste ? stuuromwentelingen achterwege te laten.