Cusco platen sper differentieel voor de achteras van de toyota Celica GT4 (ST165, ST185, ST205)
Het cusco sper is een platensper met preload veren tussen de drukstukken die voor de voordruk zorgen.
Het Type RS heeft relatier weinig preload door het gebruik van coil veren. Dit zorgt voor een soepel aangrijpen van het sper.
Lager initieel koppel
Lager vermogensverlies
Reageert goed op delicaat pedaalwerk
Duurzaam en ontwikkelt het initiële koppel gestaag
Drie manieren om uw Cusco Limited Slip Differentials in te stellen: 1-way, 1,5 way en 2-way
De respons en duurzaamheid zijn sterk verbeterd met Cusco's unieke en originele groove-technologie. Cusco's MZ-plaatgroeven zijn radiaal gesneden, waardoor een directe oliebeweging en verbeterde efficiëntie en duurzaamheid mogelijk zijn. Het oppervlak van de MA-plaat is gepolijst voor een gelijkmatig contact met de drukringen. Ook verbetert Cusco's Oil Through System de efficiëntieprestaties.
Verbeterde kracht en betrouwbaarheid. Cusco's Oil Through System was mogelijk door het gebruik van hoogwaardig chroom-molybdeenstaal. De interne zijtandwielen en rondseltandwielen die worden gebruikt, zijn nauwkeurig gesmede onderdelen die compacte maar duurzame tandwielen mogelijk maken die geschikt zijn voor toepassingen met een hoog vermogen. Dit verhoogt op zijn beurt de oliecapaciteit en het aantal MZ-koppelingsplaten die elke plaat ontlasten, voor verdere duurzaamheid.
Behoud van stabiliteit en prestaties. Cusco's unieke Oil Through System zorgt voor een betere olie flow in het sper voor een betere efficiëntie. De behuizing gemaakt van Cusco's unieke technologie zorgt ervoor dat de olie van het brede uiteinde naar de drukstukken en de MZ-koppelingsplaat kan stromen voor efficiënte smering. De LSD stabieler en duurzamer maken.
MZ variant is beschikbaar tegen dezelfde prijs