- do88 plenum is Y-vormig voor een betere luchtstroom. Ons plenum stroomt 5,4% beter vergeleken met het OEM-plenum (IPD 2,1%)
- Hoogwaardige gietbuis met CNC-gefreesde verbindingen
- Glad intern oppervlak voor de beste luchtstroom
Wordt geleverd met alle benodigde accessoires voor installatie
Het OEM 997.2 Turbo-plenum is T-vormig, wat betekent dat de luchtstroom uit het gasklephuis abrupt van richting verandert wanneer deze naar elke kant van de inlaatspruitstukken wordt verdeeld. Het is zinvol om een plenum te ontwerpen met een Y-vorm in plaats van een ?bank in de muur? T-vorm.
Tijdens het ontwikkelingsproces van dit plenum hebben we veel tijd besteed aan stromingssimulaties van de intern Y-vormig ontwerp. We hebben zowel stromingssimulaties gemaakt op ons CAD-systeem als echte tests op onze eigen SuperFlow SF-1020 stromingsbank op 3D-geprinte modellen.
Om dit definitieve ontwerp te kunnen vervaardigen, kiezen we ervoor om een 3D-freeform ontworpen te maken gieten. Deze constructie voegt veel prestaties toe, maar niet zozeer extra gewicht. We hebben de buitenkant van het plenum zo ontworpen dat er zo min mogelijk gewicht aan het plenum wordt toegevoegd.
do88 Prestaties Plenumgewicht 0,66 kg (1,46 lb) Gewicht OEM-kunststofbuis 0,27 kg (0, 60 lb) en een gegoten prestatiepijp (IPD) van concurrenten 1,13 kg (2,49 lb)!
Houd er rekening mee dat de OEM-onderdelen zijn ontworpen voor het vermogensniveau waarvoor de auto oorspronkelijk is gebouwd. Een vermogenstoename kan ertoe leiden dat uw voorraadplenum het vermogen van uw motor tegenhoudt. Dus zelfs op een motor met een software-afstelling zal het do88 prestatieplenum een prestatieverbetering geven!
do88 prestatieplenum wordt geleverd als een compleet pakket met alle onderdelen die nodig zijn voor installatie.