HET PROBLEEM
De steunlagerdragers wat origineel gemonteerd zit, houden de aandrijfas op zijn plaats met rubber dat zo dun is dat ongeveer 20 lbs kracht ze van het midden naar het einde van hun slag verplaatst. Hoewel dat geweldig is om ervoor te zorgen dat geen NVH de cabine bereikt, houdt het het lager niet goed gecentreerd onder belasting, zorgt het ervoor dat het lager na verloop van tijd doorbuigt en de uitlijning van de aandrijfas bederft, en zorgt het voor speling in de aandrijflijn tijdens ploegendiensten en gaspedaal toepassing. Na verloop van tijd zakt de OEM-bus door en wordt broos, uiteindelijk droogrot en barsten. Zelfs bij de best bewaarde auto's kan de standaardbus binnen 5-10 jaar barsten vertonen. Wanneer de bus loslaat, kan dit leiden tot overmatige trillingen en klonteren, en meer spanning op het lager leggen. Om het nog erger te maken, is de standaardsteun gegoten op het middensteunlager, dus het is niet eenvoudig te vervangen zonder speciaal gereedschap.
DE OPLOSSING
Deze verbeterde eenheden behouden de aandrijfas altijd stevig op zijn plaats en de solide constructie zorgt ervoor dat hij nooit zal slijten. De dikke bussen zorgen ervoor dat de aandrijfas niet uit het midden kan bewegen, waardoor de aandrijfas te allen tijde uitgelijnd blijft.
DE BUSSEN
Er zijn twee opties beschikbaar voor de bussen, die beide vele malen beter zijn dan de voorraad bus. We hebben goed gelet op de NVH-niveaus die bij deze upgrade horen. Na uitgebreide ontwerpherhalingen hebben we op maat gemaakte isolatorbussen bedacht die de drager scheiden van de carrosserie van het voertuig en bevestigingsmateriaal. Deze bussen verminderen het NVH-niveau aanzienlijk.
De straatbussen absorberen het grootste deel van de NVH van de aandrijflijn. Bij sommige snelheden is wat lichte NVH mogelijk in de vorm van een zachte brom. Met een aangepaste uitlaat of open ruiten hoor je het waarschijnlijk nooit.
De circuit bussen zijn voor diegenen die compromisloze prestaties van de aandrijflijn willen. Deze kunnen een aanzienlijke hoeveelheid cabinegeluid veroorzaken. Weet je niet zeker wat voor jou is? Ze zijn uitwisselbaar, dus u kunt ze allebei proberen.
INSTALLATIE
Voor de installatie hoeft de aandrijfas niet te worden verwijderd. Het 2-delige ontwerp klemt zich om het OEM-lager. De oude drager moet worden verwijderd, dus een snijgereedschap is vereist. Hieronder vindt u de installatievideo op de 1g DSM. Er wordt binnenkort een video ge?pload die specifiek is voor dit product, maar het proces lijkt erg op elkaar.
MONTAGE
2g DSM Mitsubishi Eclipse (alleen AWD) (1995-1999)
2g DSM Eagle Talon (alleen AWD) (1995-1998)
Past niet op aandrijfassen met alternatieve lagers/dragers. Past alleen op OEM lagers/dragers.
Onderdeelnummers
Volledige montages
Alleen voor- of achterdrager - Street - DSM08A0-S
Alleen voor- of achterdrager - Rups - DSM08A0-T
Alleen voor- of achterdrager - Straat en Rups - DSM08A0-B
Voor- en achterdragers - Straat - DSM08A1-S p>
Voordragers en achterdragers - Circuit - DSM08A1-T
Voordragers en achterdragers - Straat en Circuit - DSM08A1-B
Reservebussensets
Alleen voor- of achterdrager - Street - BSH04A0
Alleen voor- of achterdrager - Track - BSH04A1
Voor- en achterdrager - Street - BSH04A0 x 2
Voor- en achterdragers - Circuit - BSH04A1 x 2