Menu
x
CSF Race Radiator voor C/E/GLC 63 AMG 2016-
Vervangt OEM onderdeel nummer:
A 099 500 54 03
A 099 500 53 03
CSF Race Radiator voor de Mercedes C63(S), E63(S) en GLC63(S) AMG.
Het standaardsysteem: Integraal met het nieuwe vermogen van de 4.0 Twin Turbo-motoren zijn niet alleen de turbocompressoren, maar ook het koelsysteem met toevoerlucht (perslucht). Een systeem om de laadlucht te koelen is vereist omdat wanneer lucht wordt gecomprimeerd door de turbocompressoren deze opwarmt en voor optimale prestaties moet deze lucht opnieuw worden gekoeld. Koelere lucht die in de motor gaat, betekent een veel dichtere zuurstofvoorziening en verbeterde klopweerstand, twee belangrijke factoren bij het handhaven of verbeteren van het vermogen. Dit koelsysteem bestaat uit twee laadluchtkoelers die de laadlucht koelen, een watercircuit dat door een pomp stroomt, in de laadluchtkoelers en in een warmtewisselaar die vervolgens het water koelt dat door de laadluchtkoelers is gebruikt om te koelen de perslucht. Omdat de boostdruk wordt verhoogd, zoals gebruikelijk bij elke upgrade van de ECU-software (fase 1/2/3), introduceert dit meer warmte in het laadluchtkoelsysteem. Het voorraadluchtkoelsysteem werkt zeer goed voor voorraadverhogingsniveaus, maar zodra de boostniveaus worden verhoogd, kan het moeite hebben om de laadluchttemperaturen constant koel te houden. De CSF-upgrade De CSF All-Aluminium radiator (Charge Cooler Water Radiator) verbetert het koelvermogen van de standaard radiator die het water koelt dat de laadlucht koelt. Met een krachtigere warmtewisselaar kan het effectiever warmte uit het warme water verwijderen om de laadluchttemperaturen koeler te houden en de weerstand tegen hitte te verbeteren. W205 C63 AMG (4.0T) Volledig aluminium radiator (Charge Cooler Water Radiator) Specificatie: Geoptimaliseerde kerndiepte en radiatorhoogte en -breedte Volledig aluminium TIG gelaste constructie B-Tube Technology Core (verbeterde efficiëntie tot 20% versus O-Tube cores en lichtgewicht) CNC-bewerkte lokalisatietabs CNC-bewerkte OE-stijl snelkoppelingen 1: 1 Plug & Play met de OE-radiator, wat betekent dat er geen wijzigingen moeten worden aangebracht. testen: Bij onafhankelijke tests hebben ze vastgesteld dat de warmtewisselaar de laadluchttemperatuur op zijn piek tot 20 graden kan verlagen en de weerstand tegen warmte 4 keer kan verbeteren in vergelijking met de standaard warmtewisselaar. Uit de gegevens blijkt dat de auto, wanneer uitgerust met de CSF-warmtewisselaar, lagere begintemperaturen heeft en het veel langer duurt om vergelijkbare temperaturen te bereiken als de standaardkoeler. .
Past op:
Meest recente reviews
Mfactory
Evans
ACL
Royal Purple
-