Beschrijving
Vooras:
De Honda Civic Type R FK8 heeft fabrieksinlaten in de bumper, met een zeer effici?nt stroomtraject.
Maar alleen naar boven naar de wielkast, waar de luchtstroom geen directe weg naar het midden van de remschijf vindt.
De omgeleide lucht vindt zijn uitlaat v??r de band en dat is waar we beginnen.
p>
We pakken precies dit punt op en plaatsen het. Met behulp van de meegeleverde klinknagels bevestigen we ons inlaatkanaal precies op dit punt. Deze wordt met een korte slang op de uitlaat gemonteerd. Hiervoor maken wij gebruik van bestaande bevestigingspunten. Via deze uitlaat stroomt de lucht specifiek naar het midden van de remschijf en koelt deze effici?nt af.
Bestaand materiaal zo effici?nt mogelijk benutten door middel van een plug & play oplossing?
Taak volbracht!
Achteras:
We merkten bij onze racevoertuigen dat de binnenkant van de remschijf op de achteras (ondanks de remupgrade) extreme temperaturen opbouwt. Naast de te hoge temperatuurontwikkeling leidt een extreem verschil tussen binnen en buiten tot een ongelijkmatig slijtagepatroon van de remblokken.
Onze oplossing werkt plug & play en vereist geen aanpassingen aan het voertuig, nee installatie van een slang of klemmen of andere accessoires maken het systeem slijtagevrij. Wij gebruiken de originele schroefpunten op de draagarm. De lucht wordt via een stromingskanaal rechtstreeks naar de binnenkant van de velg geleid.
Het demonteren van de ankerplaat wordt uitdrukkelijk aanbevolen!
Inbegrepen in de levering:
1x luchtinlaatkanaal links
1x luchtinlaatkanaal rechts
1x luchtuitlaatkanaal links
1x luchtuitlaatkanaal rechts
1x luchtuitlaatkanaal links
1x luchtuitlaatkanaal rechts p>
4x slangklemmen
1x Luchtslang
8x bevestigingsklinknagels
1x luchtkanaal achteras links
1x lucht kanaal achteras rechts
Artikel is geschikt voor
Honda Civic Type R FK8
Motorsport onderdelen zonder straattoelating Wij wijzen u er uitdrukkelijk op dat geen van onze producten wordt aangeboden voor te koop zijn originele voertuigonderdelen van de voertuigfabrikanten BMW AG, M GmbH, MINI, VAG of andere voertuigfabrikanten. Het benoemen van de voertuigmerken en -modellen dient alleen om het product te vinden en aan het juiste voertuigtype toe te wijzen.
De verschillende modellen vari?ren enigszins in de wielpositie, in combinatie met verschillende chassisgeometrie?n en wiel- en bandcombinaties. wordt het voor ons onmogelijk om alle varianten te behandelen. In het ergste geval zou het wiel bij volledige stuurhoek iets kunnen rusten (wat alleen het geval zou moeten zijn bij het parkeren), wat geen schade aan de band zou kunnen veroorzaken. In dit geval werd ons gevraagd de laatste ? stuuromwentelingen achterwege te laten.