opc_loader

Menu

Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie Focus Models, Kuga Models, Transit, Mazda 3, V40, black

363,74 309,18
(Prijs excl. btw): 255,52
U bespaart: 15%
Voorraad:
0 stuks
Artikelnr:
PFF19-1802GBLK

Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie Focus Models, Kuga Models, Transit, Mazda 3, V40, black

Aantal nodig per auto: 2
Minimaal aantal te bestellen: 2
Locatie in diagram: 2
OEM 1: 1866070 / F1F1-3A423-AAA / 1866072 / F1F1-3A424-BAA
OEM 2: 2172992 / F1F1-3A-423-AAB / 2176249 / F1F1-3A-424-AAB
OEM 3: 2173539 / BV61-3A423-AAD / 2173541 / BV61-3A424-AAD

Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie

Toepasbaar op:

Merk: Ford
Model: Focus Models
Uitvoering: Focus Mk3 inc ST and RS (2011-2018)
Uitvoering 2: Focus Mk3 (2011-2018)

Merk: Ford
Model: Kuga Models
Uitvoering: Kuga MK2 (2012-2019)

Merk: Ford
Model: Transit
Uitvoering: Transit Connect MK2 - (2013 - 2021)

Merk: Mazda
Model: Mazda 3
Uitvoering: Mazda 3 BL (2009-2013)

Merk: Volvo
Model: V40 (2012 - 2019)



PFF19-1802GBLK is een CNC-gefreesde aluminium houder en polyurethaan bus die een positieve caster-offset van 1 graad en anti-lift-eigenschappen van 7,5 mm biedt. Het past niet op latere C-Max- en Mk3 Focus-modellen met aluminium draagarmen aan de voorzijde. Eigenaren van een Focus ST en RS zijn maar al te bekend met het vaak gerapporteerde koppelstuureffect van hun voertuigen. Ons nieuwe onderdeel biedt anti-lift- en caster-offset om de rijeigenschappen te verbeteren en is bewezen en getest op de weg en op het circuit.PFF19-1802GBLKVoegt 1 graad caster-offset toe voor een groter bandcontactoppervlak, wat op zijn beurt meer feedbackinformatie geeft aan de bestuurder, verbetert de tractie en biedt meer stabiliteit. De grotere zwenkhoek zorgt voor meer gewicht en details in de besturing, wat essentieel is voor het vertrouwen van de bestuurder, waardoor uw Focus sneller de bochten kan nemen, aanzienlijk verbeterde grip en minder onderstuur. Beginnend als een 6082 T6 (warmtebehandeld) massief stuk aluminium, Ons CNC-bewerkingscentrum en de 4e as vormen het materiaal tot ons unieke ontwerp, dat vervolgens hard zwart geanodiseerd wordt, gevolgd door een graveerproces. Door uit massief blok te bewerken, zorgen we ervoor dat ons onderdeel de beste sterkte-gewichtsverhouding heeft en er ook nog eens geweldig uitziet. De PFF19-1802G wordt geleverd met CNC-gefreesde roestvrijstalen drukringen om de remstabiliteit te verbeteren. In ons Black Shore 80A Black Series-materiaal is de PFF19-1802G 85% stijver dan de originele rubberen bus voor wie op zoek is naar een baan-/wedstrijdoptie, terwijl ons Purple Shore 95A Road Series-materiaal is 10% stijver dan de originele bus.

Bij geen voorraad doorgaans in een week leverbaar. Neem contact op voor details of montage. Let goed op, prijs per stuk, altijd bestellen in minimaal bestelbare aantal. Voor meer informatie en advies zie: https://hardemanmotorsport.nl/subframe-draagarm-en-motorsteun-bussen-welke/
PFF19-1802GBLK is een CNC-gefreesde aluminium houder en polyurethaan bus die een positieve caster-offset van 1 graad en anti-lift-eigenschappen van 7,5 mm biedt. Het past niet op latere C-Max- en Mk3 Focus-modellen met aluminium draagarmen aan de voorzijde. Eigenaren van een Focus ST en RS zijn maar al te bekend met het vaak gerapporteerde koppelstuureffect van hun voertuigen. Ons nieuwe onderdeel biedt anti-lift- en caster-offset om de rijeigenschappen te verbeteren en is bewezen en getest op de weg en op het circuit.PFF19-1802GBLKVoegt 1 graad caster-offset toe voor een groter bandcontactoppervlak, wat op zijn beurt meer feedbackinformatie geeft aan de bestuurder, verbetert de tractie en biedt meer stabiliteit. De grotere zwenkhoek zorgt voor meer gewicht en details in de besturing, wat essentieel is voor het vertrouwen van de bestuurder, waardoor uw Focus sneller de bochten kan nemen, aanzienlijk verbeterde grip en minder onderstuur. Beginnend als een 6082 T6 (warmtebehandeld) massief stuk aluminium, Ons CNC-bewerkingscentrum en de 4e as vormen het materiaal tot ons unieke ontwerp, dat vervolgens hard zwart geanodiseerd wordt, gevolgd door een graveerproces. Door uit massief blok te bewerken, zorgen we ervoor dat ons onderdeel de beste sterkte-gewichtsverhouding heeft en er ook nog eens geweldig uitziet. De PFF19-1802G wordt geleverd met CNC-gefreesde roestvrijstalen drukringen om de remstabiliteit te verbeteren. In ons Black Shore 80A Black Series-materiaal is de PFF19-1802G 85% stijver dan de originele rubberen bus voor wie op zoek is naar een baan-/wedstrijdoptie, terwijl ons Purple Shore 95A Road Series-materiaal is 10% stijver dan de originele bus.
Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie Focus Models, Kuga Models, Transit, Mazda 3, V40, black heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
Review plaatsen
Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie Focus Models, Kuga Models, Transit, Mazda 3, V40, black
Review plaatsen

Meest recente reviews

Alternatieve artikelen voor Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie Focus Models, Kuga Models, Transit, Mazda 3, V40, black