Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie
Toepasbaar op:
Merk: Ford
Model: C-Max Models
Uitvoering: C-Max MK1 (2003-2010)
Merk: Ford
Model: Focus Models
Uitvoering: Focus Mk2 inc ST and RS (2005-2010)
Uitvoering 2: Focus MK2 (2005-2010)
Merk: Ford
Model: Kuga Models
Uitvoering: Kuga (2007-2012)
Merk: Mazda
Model: Mazda 3
Uitvoering: Mazda 3 BK (2004-2009)
Merk: Mazda
Model: Mazda 5 CR19 (2004 - 2010)
Merk: Volvo
Model: C30 (2006 - 2013)
Merk: Volvo
Model: C70 (2006 - 2013)
Merk: Volvo
Model: S40 (2004 - 2012)
Merk: Volvo
Model: V50 (2004 - 2012)
PFF19-1002G voegt 1 graad caster-offset toe voor een groter bandcontactoppervlak, wat op zijn beurt meer feedbackinformatie aan de bestuurder geeft, de tractie verbetert en meer stabiliteit biedt. De grotere zwenkhoek zorgt voor meer gewicht en detail in de besturing, wat essentieel is voor het vertrouwen van de bestuurder, waardoor uw Focus sneller de bochten kan nemen, aanzienlijk betere grip en minder onderstuur. Eigenaren van een Focus ST en RS zijn maar al te bekend met het vaak gerapporteerde koppelstuureffect van hun voertuigen. Ons nieuwe onderdeel biedt anti-lift- en caster-offset om de rijeigenschappen te verbeteren en is bewezen en getest op de weg en op het circuit.PFF19-1002Gadds 1 graad caster-offset voor een groter bandcontactoppervlak, wat op zijn beurt meer feedbackinformatie geeft aan de bestuurder, verbetert de tractie en biedt meer stabiliteit. De grotere zwenkhoek zorgt voor meer gewicht en details in de besturing, wat essentieel is voor het vertrouwen van de bestuurder, waardoor uw Focus met meer snelheid de bochten kan nemen, aanzienlijk verbeterde grip en minder onderstuur. Beginnend als een 6082 T6 (warmtebehandeld) massief stuk aluminium, Ons CNC-bewerkingscentrum en de 4e as vormen het materiaal tot ons unieke ontwerp, dat vervolgens hard zwart geanodiseerd wordt, gevolgd door een graveerproces. Door uit massief blok te bewerken, zorgen we ervoor dat ons onderdeel de beste sterkte-gewichtsverhouding heeft en er ook nog eens geweldig uitziet. De PFF19-1002G wordt geleverd met CNC-gefreesde roestvrijstalen drukringen om de remstabiliteit te verbeteren. In ons Black Shore 80A Black Series-materiaal is de PFF19-1002G 85% stijver dan de originele rubberen bus voor wie op zoek is naar een baan-/wedstrijdoptie, terwijl ons Purple Shore 95A Road Series-materiaal is 10% stijver dan de originele bus.
Bij geen voorraad doorgaans in een week leverbaar. Neem contact op voor details of montage. Let goed op, prijs per stuk, altijd bestellen in minimaal bestelbare aantal. Voor meer informatie en advies zie:
https://hardemanmotorsport.nl/subframe-draagarm-en-motorsteun-bussen-welke/