opc_loader

Menu

Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie C-Max Models, Focus Models, Kuga Models, Mazda 3, Mazda 5 CR19, C30, C70, S40, V50, straat

238,15 202,43
(Prijs excl. btw): 167,30
U bespaart: 15%
Voorraad:
0 stuks
Artikelnr:
PFF19-1002G

Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie C-Max Models, Focus Models, Kuga Models, Mazda 3, Mazda 5 CR19, C30, C70, S40, V50, straat

Aantal nodig per auto: 2
Minimaal aantal te bestellen: 2
Locatie in diagram: 2
OEM 1: 1883046 / 1866070 / 1866072
OEM 2: B32H34250ES4
OEM 3: 31277464SK3

Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie

Toepasbaar op:

Merk: Ford
Model: C-Max Models
Uitvoering: C-Max MK1 (2003-2010)

Merk: Ford
Model: Focus Models
Uitvoering: Focus Mk2 inc ST and RS (2005-2010)
Uitvoering 2: Focus MK2 (2005-2010)

Merk: Ford
Model: Kuga Models
Uitvoering: Kuga (2007-2012)

Merk: Mazda
Model: Mazda 3
Uitvoering: Mazda 3 BK (2004-2009)

Merk: Mazda
Model: Mazda 5 CR19 (2004 - 2010)

Merk: Volvo
Model: C30 (2006 - 2013)

Merk: Volvo
Model: C70 (2006 - 2013)

Merk: Volvo
Model: S40 (2004 - 2012)

Merk: Volvo
Model: V50 (2004 - 2012)



PFF19-1002G voegt 1 graad caster offset toe voor een groter contactoppervlak van de band, wat op zijn beurt meer feedbackinformatie aan de bestuurder geeft, de tractie verbetert en meer stabiliteit biedt. De grotere casterhoek produceert meer gewicht en detail in de besturing, wat van vitaal belang is voor het vertrouwen van de bestuurder, waardoor uw Focus met meer urgentie bochten kan nemen, aanzienlijk betere grip en minder onderstuur. Focus ST- en RS-eigenaren zijn maar al te bekend met het veelgerapporteerde torque steer-effect van hun voertuigen. Ons nieuwe onderdeel biedt anti-lift en caster offset om de rijeigenschappen te verbeteren en is bewezen en getest op de weg en het circuit. PFF19-1002G voegt 1 graad caster offset toe voor een groter contactoppervlak van de band, wat op zijn beurt meer feedbackinformatie aan de bestuurder geeft, de tractie verbetert en meer stabiliteit biedt. De grotere casterhoek zorgt voor meer gewicht en detail in de besturing, wat van vitaal belang is voor het vertrouwen van de bestuurder, waardoor uw Focus sneller bochten kan nemen, aanzienlijk betere grip heeft en minder onderstuur. Beginnend als een 6082 T6 (warmtebehandeld) massief blok aluminium, vormen ons CNC-bewerkingscentrum en de 4e as het materiaal in ons unieke ontwerp dat vervolgens hardzwart wordt geanodiseerd, gevolgd door een graveerproces. Door te bewerken uit een massief blok, zorgen we ervoor dat ons onderdeel de beste sterkte-gewichtsverhouding heeft en er ook nog eens geweldig uitziet. PFF19-1002G wordt geleverd met CNC-gefreesde roestvrijstalen-stalen drukringen om de remstabiliteit te verbeteren. In ons Purple Shore 80A Road Series-materiaal is PFF19-1002G 10% stijver dan de originele rubberen bus, terwijl ons Black Series Shore 95A-materiaal 85% stijver is dan het origineel voor degenen die op zoek zijn naar een Track/Competition-optie.

Bij geen voorraad doorgaans in een week leverbaar. Neem contact op voor details of montage. Let goed op, prijs per stuk, altijd bestellen in minimaal bestelbare aantal. Voor meer informatie en advies zie: https://hardemanmotorsport.nl/subframe-draagarm-en-motorsteun-bussen-welke/
PFF19-1002G voegt 1 graad caster offset toe voor een groter contactoppervlak van de band, wat op zijn beurt meer feedbackinformatie aan de bestuurder geeft, de tractie verbetert en meer stabiliteit biedt. De grotere casterhoek produceert meer gewicht en detail in de besturing, wat van vitaal belang is voor het vertrouwen van de bestuurder, waardoor uw Focus met meer urgentie bochten kan nemen, aanzienlijk betere grip en minder onderstuur. Focus ST- en RS-eigenaren zijn maar al te bekend met het veelgerapporteerde torque steer-effect van hun voertuigen. Ons nieuwe onderdeel biedt anti-lift en caster offset om de rijeigenschappen te verbeteren en is bewezen en getest op de weg en het circuit. PFF19-1002G voegt 1 graad caster offset toe voor een groter contactoppervlak van de band, wat op zijn beurt meer feedbackinformatie aan de bestuurder geeft, de tractie verbetert en meer stabiliteit biedt. De grotere casterhoek zorgt voor meer gewicht en detail in de besturing, wat van vitaal belang is voor het vertrouwen van de bestuurder, waardoor uw Focus sneller bochten kan nemen, aanzienlijk betere grip heeft en minder onderstuur. Beginnend als een 6082 T6 (warmtebehandeld) massief blok aluminium, vormen ons CNC-bewerkingscentrum en de 4e as het materiaal in ons unieke ontwerp dat vervolgens hardzwart wordt geanodiseerd, gevolgd door een graveerproces. Door te bewerken uit een massief blok, zorgen we ervoor dat ons onderdeel de beste sterkte-gewichtsverhouding heeft en er ook nog eens geweldig uitziet. PFF19-1002G wordt geleverd met CNC-gefreesde roestvrijstalen-stalen drukringen om de remstabiliteit te verbeteren. In ons Purple Shore 80A Road Series-materiaal is PFF19-1002G 10% stijver dan de originele rubberen bus, terwijl ons Black Series Shore 95A-materiaal 85% stijver is dan het origineel voor degenen die op zoek zijn naar een Track/Competition-optie.
Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie C-Max Models, Focus Models, Kuga Models, Mazda 3, Mazda 5 CR19, C30, C70, S40, V50, straat heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
Review plaatsen
Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie C-Max Models, Focus Models, Kuga Models, Mazda 3, Mazda 5 CR19, C30, C70, S40, V50, straat
Review plaatsen

Meest recente reviews

Alternatieve artikelen voor Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie C-Max Models, Focus Models, Kuga Models, Mazda 3, Mazda 5 CR19, C30, C70, S40, V50, straat