Achterdifferentieelbeugel met dubbele montage
Toepasbaar op:
Merk: BMW
Model: 2 Series
Uitvoering: F87 M2 Coupe (2015 on)
Merk: BMW
Model: 3 Series
Uitvoering: F30, F31, F34, F80 (2011 - 2018)
Uitvoering 2: F80 M3
Merk: BMW
Model: 4 Series
Uitvoering: F32, F33, F36, F82, F83 (2013 on)
Uitvoering 2: F82, F83 M4 (2014 -)
Wordt compleet geleverd met M14-bout, schroefdraadborging en Powerflex-sleutelring. De beugel wordt los geleverd zonder bussen, dus u kunt ervoor kiezen om hem te gebruiken met verschillende buscombinaties. Enkele OE-bus, dubbele OE-bussen, enkele OE-bus met enkele PU-bus (1 x PFR5-4026) of dubbele PU-bussen (2 x PFR5-4026). Wij raden idealiter dubbele PU-bussen aan. Als u hem wilt gebruiken met een enkele OE-bus met een enkele PU-bus, dan past de PU-bus in het lege rechtermontagegat in het subframe. Met de nieuwere F8x M2/M3/M4's die veel vermogen leveren en een superieur chassis hebben, rechtstreeks uit de showroom, is het geen wonder dat ze vaak te vinden zijn op de meest serieuze circuitdagen of in tuningshops over de hele wereld. Helaas heeft het vermogen dat deze auto's zo leuk maakt om te rijden uiteindelijk invloed op de voertuigcomponenten, met name de achterste differentieelbussen. Ondanks de voorziening voor twee montagebussen op het fabrieksbuisvormige subframe, kiest BMW ervoor om slechts één offsetbus te gebruiken om de diff-beugel aan het subframe te bevestigen. Dit creëert in feite een draaipunt voor het diff onder koppelbelasting, vooral als de 4x voorste diff-bussen versleten en zacht zijn. Bij harde start en plotselinge en frequente aan-uit gashendelveranderingen, stelt dit de enkele achterste OE-rubberbus bloot aan extreme torsie- en richtingskrachten, wat resulteert in versnelde veroudering met een defect dat vaak wordt gezien rond de 30-40.000 mijl en een onrustige en mogelijk houterige achterkant. We zijn er trots op een hoogwaardige oplossing voor dit probleem te lanceren, waarmee u de tools krijgt om de stabiliteit van de achterkant van uw F8x M2/M3/M4 te herstellen. De PFR5-4030 Dual Mount Diff Bracket is gemaakt van ons in-house CNC-gefreesde 6082 High-Tensile Aluminium en is ontworpen om de secundaire montagepositie op het OE-subframe te gebruiken. Met de toevoeging van een tweede bus voorkomt dit dat het diff onder belasting draait, wat voordelen biedt zoals: Minder aandrijflijnbeweging Verbeterde gasrespons Een meer gecontroleerde en consistente aan-uit gasrespons van het chassis. Verbeterde krachtoverdracht van band naar weg, waardoor wielhop wordt verminderd Verminderde belasting op gemonteerde bussen De corrosiebestendige Satin Black geanodiseerde aluminium beugel is geoptimaliseerd voor hoge spanning en doorbuiging en is bestand tegen hoge koppelbelastingen, maar is ontworpen om even goed te functioneren op standaard- of aangepaste voertuigen met een enkele OE-bus of dubbele aftermarket-bussen. Hoewel de beugel kan worden gemonteerd zonder dat het subframe volledig van het voertuig hoeft te worden verwijderd, raden wij u uiteraard aan om Powerflex-producten te combineren door onze reeds zeer populaire 80A durometer PFR5-4026 Rear Diff Mounting Bushes te gebruiken voor beide achterste montageposities van het subframe, met toevoeging van onze PFR5-4025 Rear Diff voor Mounting Bushes voor de voorkant voor de ultieme differentieelcontrole en een duurzame oplossing voor snelle wegen of circuits.
Bij geen voorraad doorgaans in een week leverbaar. Neem contact op voor details of montage. Let goed op, prijs per stuk, altijd bestellen in minimaal bestelbare aantal. Voor meer informatie en advies zie:
https://hardemanmotorsport.nl/subframe-draagarm-en-motorsteun-bussen-welke/