Voor de BMW brembo 6-pots carbon keramische (F10-F13 M5 en M6 vooras en de M2, M3, M4 400mm remmen van de ceramische remmen, M-perf remmen of de Competition en GTS) vooras remmen.
De laatste jaren zijn steeds meer sportmodellen uitgerust met keramische carbonschijven.
Ze worden op grote schaal toegepast, zoals de Porsche PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake), de CCM (Carbon Ceramic Matrix) die wordt toegepast in Ferrari's, enz., en de Nissan GT-R Spec-V NCCB (Nissan Carbon Ceramic Brake).
Naast het verminderde onafgeveerde gewicht beschikken de schijven ook over stabiele remprestaties, terwijl ze ook zwakke punten hebben, zoals de snelle slijtage van de officiële remblokken waarmee ze worden gecombineerd bij continu gebruik bij hoge temperaturen, waardoor in veel gevallen de circuit rijders zullen veranderen naar een zware gietijzeren rotor voor zwaarder circuit gebruik. ENDLESS begon in 2003 te werken aan de ontwikkeling van een gespecialiseerd remblok en na ruim zes jaar ontwikkelen en testen zijn er twee soorten gespecialiseerde materialen ontstaan die zelfs bij gebruik in circuits een hoog prestatieniveau demonstreren.
Er zijn 3 compounds beschikbaar, een straat blokje, een straat/trackday variant en een motorsport gericht product.
Dit betreft de straat/trackday compound.
Het is gebleken dat OEM-remblokken voor koolstofkeramische schijven bepaalde zwakke punten hebben wat betreft remblokslijtage en temperatuurbestendigheid. De CCD-A is voortgekomen uit de CCD-R en kan zowel voor straat- als circuitgebruik worden gebruikt. Deze pad heeft een goede hittebestendigheid, pad-slijtage, anti-fade-eigenschappen en pedaalgevoel.
Race remvloeistof aanbevolen.
Andere compounds, modellen en onderdelen ook leverbaar.