opc_loader

Menu

SLG Voor M3 remschijven conversie 370mm-380mm(F80 380mm remschijven op E81-E93, F20-F36)

319,44
(Prijs excl. btw): 264,00
Voorraad:
1 stuks
Artikelnr:
BBK380
SKU:
9B

Productdetails

Met deze grote remadapterset kunt u de OEM F80 M3/F82 M4 Brembo-remklauwen en 380x30 mm rotoren gebruiken op uw niet-M E8x of E9x, F2x of F3x. Deze kit bevat alles wat je nodig hebt, inclusief speciale bevestigingsmiddelen, exclusief de M3/4 remschijven (zie aanbevolen artikelen)

Onderdeelnummers:

     Remklauwen: 340i, M2, M3, M4 (Blauw) Mperformance (goud, rood, oranje): 34116799469, 34116799470, 34217850465, 34217850466, 34106875652, 34106875651, 34106875654, 34106875653, 34106875656, 34106875655
     OEM-rotoren: 34112284810 en 34112284809 (remschijven met actieve interne ventilatie)

Gefabriceerd in de VS. Ze zijn CNC-gefreesd uit 4140-staal, goudverzinkt en hebben een veiligheidsfactor van 6, zodat ze klaar zijn om alles aan te pakken wat je maar kunt bedenken.

Cruciaal bij het ontwerpen van een grote remkit is niet alleen de "groter is beter"-mentaliteit, maar ook de zuigergrootte, het rotorkoppel en de remvoorspanning, die allemaal belangrijke primaire factoren zijn. Zonder uw rembekrachtiger of hoofdcilinder te vervangen, verandert deze set uw remvoorspanning met minder dan 1%. Dit zorgt ervoor dat het voertuig een goede initiële beet en balans behoudt en een consistente pedaalslag heeft, net als OEM.

De M3- en M4-remklauwen hebben een lichtgewicht tweedelig ontwerp met roestvrijstalen zuigers. De standaard 135i 6-pot Brembo is berucht omdat de keramische zuigers al na een paar circuitsessies kraken. Zelfs nadat je een hoop geld hebt uitgegeven aan nieuwe zuigers en afdichtingen, hebben de OEM-remmen nog steeds moeite om deze voertuigen te vertragen met slechts een klein ijzeren stuk van 338 mm dat ze een rotor proberen te noemen die de warmte niet goed afgeeft. Met deze kit voegt u meer dan 40 mm rotoroppervlak toe en gebruikt u een aluminium rotorhoed die aanzienlijk sneller afkoelt. Bovendien vermindert dit nog steeds het gewicht van het systeem. Zie onderstaande lijst met gewichten. Een potentieel verlies van 2,4 pond per hoek aan onafgeveerde massa, terwijl het rempotentieel aanzienlijk toeneemt. Echt een win/win-upgrade.

Gewichten:

     135i Brembo-remklauw – 5,17 kg
     135i-rotor – 10,2 kg
     M3/M4 remklauw – 4,85 kg
     M3/M4 OEM-rotor – 11,24 kg

Wielvereisten:

     Wielen moeten een cilinderinhoud van 17" of groter hebben om deze configuratie te kunnen uitvoeren. Past op de meeste 18" wielen.

Instructies:

     Verwijder de remslangen bij de remklauw als u de originele slangen hergebruikt, of bij de carrosserie als u nieuwe slangen installeert
     Verwijder de originele remklauwen en rotoren
     Reinig de knokkelconstructie van vuil en losse roest
     Installeer de beugels op elke remklauw met behulp van de met zink gecoate inbusschroeven en rode Loctite: aandraaien tot 70 ft/lbs
     Installeer de 380 mm F8X M3/4-rotor met behulp van de meegeleverde veiligheidsbevestiging
     Schroef de remklauw en beugel aan de fusee met behulp van de meegeleverde flenszeskantbouten en ringen: aandraaien tot 70 ft/lbs
     Sluit de remslang aan en ontlucht de remmen

SLG Voor M3 remschijven conversie 370mm-380mm(F80 380mm remschijven op E81-E93, F20-F36) heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
Review plaatsen
SLG Voor M3 remschijven conversie 370mm-380mm(F80 380mm remschijven op E81-E93, F20-F36)
Review plaatsen

Meest recente reviews

Alternatieve artikelen voor SLG Voor M3 remschijven conversie 370mm-380mm(F80 380mm remschijven op E81-E93, F20-F36)