Omschrijving
Luchtkanaalinlaat:
Om de lucht naar de remventilatie-uitlaat te transporteren, is een geschikte inlaat essentieel. De M2 F87 heeft af fabriek geen inlaatkanalen in de voorbumper, zoals de M2 Competition F87N. Wat jouw auto wel heeft zijn 2 radiatoren achter de bumper aan de zijkant! Waarom dus niet gebruik maken van de bestaande luchtstroom?
Om te voorkomen dat de lucht na de koelers willekeurig in de wielkast gaat wervelen, hebben wij een geleidingskanaal ontwikkeld dat met minimale inspanning ge?nstalleerd kan worden en de lucht geleidt rondom het wiel zit een aansluiting op de uitlaat via een 40 cm lange slang (per zijde). Uit onze tests is gebleken dat hierdoor geen noemenswaardige tegendruk achter de radiator ontstaat en bij extreme snelheden en toenemende druk vormen de kanalen geen obstakels voor de ontsnappende lucht achter de radiator.
Ook wij doen dit niet. bieden een complete set voor het voertuig aan, inclusief uitlaat en bevestigingsmateriaal.
Inbegrepen:
1x luchtkanaalinlaat links
1x luchtkanaalinlaat aan rechts
< p>6x bevestigingsschroef
6x sluitring
Artikel is geschikt voor
BMW M2 (niet Competition)
p>We hebben ook voor de M2C een geschikte kit in de winkel:
Carbon remkoelinlaat geschikt voor BMW M2C set
Motorsportonderdelen zonder straatgoedkeuring We wijzen er expliciet op dat er geen is van onze te koop aangeboden producten zijn originele voertuigonderdelen van de voertuigfabrikant BMW AG, M GmbH, MINI, VAG of andere voertuigfabrikanten. Het benoemen van de voertuigmerken en -modellen dient alleen om het product te vinden en aan het juiste voertuigtype toe te wijzen.
De verschillende modellen vari?ren enigszins in de wielpositie, in combinatie met verschillende chassisgeometrie?n en wiel- en bandcombinaties. wordt het voor ons onmogelijk om alle varianten te behandelen. In het ergste geval zou het wiel bij volledige stuurhoek iets kunnen rusten (wat alleen het geval zou moeten zijn bij het parkeren), wat geen schade aan de band zou kunnen veroorzaken. In dit geval werd ons gevraagd de laatste ? stuuromwentelingen achterwege te laten.