Beschrijving
Luchtkanaalinlaat
*Nu gemaakt van hoogwaardig Kevlar-koolstof!*
Om de lucht naar de remventilatie-uitlaat te transporteren, is een geschikte inlaat is essentieel. De M2 Competition heeft af fabriek al inlaatkanalen in de voorbumper, maar deze eindigen in het midden van de wielkast. Om de lucht in de wielkast niet willekeurig te laten wervelen, hebben we een verlenging van het luchtkanaal ontwikkeld, die met minimale inspanning kan worden ge?nstalleerd en de lucht rond het wiel geleidt en via een slang met de uitlaat verbindt.
>
Luchtkanaaluitlaat
Voor veel voertuigen wordt remkoeling aanbevolen, zelfs bij middelzware belasting, zelfs buiten het circuit. Dit verbetert niet alleen de remprestaties, maar vermindert ook drastisch de slijtage van de wrijvingspartners. Onze ankerplaat maakt gebruik van het kanaliseren van de luchtstroom naar het midden van de remschijf om het turbine-effect te gebruiken om de schijf van binnenuit te koelen. Daarbij richten we de voorruit in een bepaalde hoek om verspilling te voorkomen en het beschikbare luchtvolume zo effici?nt mogelijk te gebruiken. Door de lichtgewicht constructie in combinatie met gepoederd aluminium is de ankerplaat voldoende sterk en tegelijkertijd licht en ongevoelig.
Installatie-instructies
Inbegrepen in de levering:
1x luchtkanaalinlaat links
1x luchtkanaalinlaat rechts
1x luchtkanaaluitlaat links
1x luchtkanaaluitlaat rechts
1x luchtslang 1 meter
6x bevestigingsschroef
6x sluitring
4x slangklem
Dit artikel is geschikt voor< /p>
BMW F87N M2C, M2 CS
< p>Motorsportonderdelen zonder wegtoelating Wij wijzen er uitdrukkelijk op dat geen van onze
te koop aangeboden producten originele voertuigonderdelen van het voertuig zijn fabrikanten BMW AG, M GmbH, MINI, VAG of van andere voertuigfabrikanten. Het benoemen van de voertuigmerken en -modellen dient alleen om het product te vinden en aan het juiste voertuigtype toe te wijzen.
De verschillende modellen vari?ren enigszins in de wielpositie, in combinatie met verschillende chassisgeometrie?n en wiel- en bandcombinaties. wordt het voor ons onmogelijk om alle varianten te behandelen. In het ergste geval zou het wiel bij volledige stuurhoek iets kunnen rusten (wat alleen het geval zou moeten zijn bij het parkeren), wat geen schade aan de band zou kunnen veroorzaken. In dit geval werd ons gevraagd de laatste ? stuuromwentelingen achterwege te laten.