opc_loader

Menu

Achterdifferentieelbeugel met dubbele montage 2 Series, 3 Series, 4 Series, straat+black

359,24 305,35
(Prijs excl. btw): 252,36
U bespaart: 15%
Voorraad:
1 stuks
Artikelnr:
PFR5-4030
SKU:
10b

Achterdifferentieelbeugel met dubbele montage 2 Series, 3 Series, 4 Series, straat+black

Aantal nodig per auto: 1
Minimaal aantal te bestellen: 1
Locatie in diagram: 30
OEM 1: 33172284775

Achterdifferentieelbeugel met dubbele montage

Toepasbaar op:

Merk: BMW
Model: 2 Series
Uitvoering: F87 M2 Coupe (2015 on)

Merk: BMW
Model: 3 Series
Uitvoering: F30, F31, F34, F80 (2011 - 2018)
Uitvoering 2: F80 M3

Merk: BMW
Model: 4 Series
Uitvoering: F32, F33, F36, F82, F83 (2013 on)
Uitvoering 2: F82, F83 M4 (2014 -)



Wordt compleet geleverd met M14-bout, draadborging en Powerflex-sleutelring. De beugel wordt los geleverd zonder bussen, dus u kunt ervoor kiezen om hem met verschillende buscombinaties te gebruiken. Enkele OE-bus, dubbele OE-bussen, enkele OE-bus met enkele PU-bus (1 x PFR5-4026) of dubbele PU-bussen (2 x PFR5-4026). Wij raden bij voorkeur dubbele PU-bussen aan. Als je hem wilt gebruiken met een enkele OE-bus met een enkele PU-bus, dan past de PU-bus in het lege rechter montagegat in het subframe. Omdat de nieuwere F8xM2/M3/M4's veel vermogen leveren en een fantastisch chassis hebben, rechtstreeks uit de showroom, is het geen wonder dat ze vaak worden aangetroffen op de meest serieuze circuitdagen of bij tuningwinkels over de hele wereld. Helaas is het vermogen dat deze auto's zo maakt Plezier om te rijden heeft uiteindelijk een impact op de voertuigcomponenten, met name de achterste differentieelbussen. Ondanks dat er twee montagebussen op het fabrieksbuisvormige subframe aanwezig zijn, kiest BMW ervoor om slechts één enkele offsetbus te gebruiken om de diff-beugel aan het subframe te monteren . Dit creëert in wezen een draaipunt voor het differentieel onder koppelbelasting, vooral als de 4x voorste differentieelbussen versleten en verzacht zijn. Bij harde startstarts en plotselinge en frequente aan-uit-gaswisselingen, zet dit de enkele achterste OE-rubberen bus door extreme torsie en richtingskrachten, resulterend in versnelde veroudering met storingen die vaak rond de 50-40.000 kilometer voorkomen en een onrustige en mogelijk onhandige achterkant. We zijn er trots op een hoogwaardige oplossing voor dit probleem te kunnen lanceren, waarmee u de middelen krijgt om opnieuw te werken. - Zorg voor stabiliteit aan de achterkant van uw F8xM2/M3/M4. PFR5-4030 Dual Mount Diff Bracket is gemaakt van ons in-house CNC-gefreesde 6082 High-Tensile Aluminium en is ontworpen om de secundaire montagepositie op het OE-subframe te gebruiken. Door de toevoeging van een tweede bus voorkomt dit dat het differentieel gaat draaien onder belasting, wat voordelen biedt zoals: Verminderde beweging van de aandrijflijn Verbeterde gasrespons Een meer gecontroleerde en consistente chassisrespons bij het in- en uitschakelen van de gasklep. Verbeterde krachtoverdracht van band naar weg, waardoor de wielsprong wordt verminderd. op gemonteerde bussen De corrosiebestendige, satijnzwart geanodiseerde aluminium beugel is geoptimaliseerd voor hoge spanning en doorbuiging en is tegelijkertijd bestand tegen hoge koppelbelastingen, maar is ontworpen om even goed te functioneren op standaard of aangepaste voertuigen met een enkele OE-bus of dubbele aftermarket-bussen. Hoewel de beugel kan worden gemonteerd zonder de noodzaak om Als u het subframe volledig uit het voertuig wilt verwijderen, raden wij u uiteraard aan om Powerflex-producten te combineren door gebruik te maken van onze toch al enorm populaire 80A durometerPFR5-4026Rear Diff Mounting Bush voor beide achterste montageposities van het subframe met de toevoeging van onzePFR5-4025Rear Diff voor Mounting Bushes voor de voorkant voor de ultieme differentieelcontrole en een duurzame fast-road- of track-oplossing.

Bij geen voorraad doorgaans in een week leverbaar. Neem contact op voor details of montage. Let goed op, prijs per stuk, altijd bestellen in minimaal bestelbare aantal. Voor meer informatie en advies zie: https://hardemanmotorsport.nl/subframe-draagarm-en-motorsteun-bussen-welke/
Wordt compleet geleverd met M14-bout, draadborging en Powerflex-sleutelring. De beugel wordt los geleverd zonder bussen, dus u kunt ervoor kiezen om hem met verschillende buscombinaties te gebruiken. Enkele OE-bus, dubbele OE-bussen, enkele OE-bus met enkele PU-bus (1 x PFR5-4026) of dubbele PU-bussen (2 x PFR5-4026). Wij raden bij voorkeur dubbele PU-bussen aan. Als je hem wilt gebruiken met een enkele OE-bus met een enkele PU-bus, dan past de PU-bus in het lege rechter montagegat in het subframe. Omdat de nieuwere F8xM2/M3/M4's veel vermogen leveren en een fantastisch chassis hebben, rechtstreeks uit de showroom, is het geen wonder dat ze vaak worden aangetroffen op de meest serieuze circuitdagen of bij tuningwinkels over de hele wereld. Helaas is het vermogen dat deze auto's zo maakt Plezier om te rijden heeft uiteindelijk een impact op de voertuigcomponenten, met name de achterste differentieelbussen. Ondanks dat er twee montagebussen op het fabrieksbuisvormige subframe aanwezig zijn, kiest BMW ervoor om slechts één enkele offsetbus te gebruiken om de diff-beugel aan het subframe te monteren . Dit creëert in wezen een draaipunt voor het differentieel onder koppelbelasting, vooral als de 4x voorste differentieelbussen versleten en verzacht zijn. Bij harde startstarts en plotselinge en frequente aan-uit-gaswisselingen, zet dit de enkele achterste OE-rubberen bus door extreme torsie en richtingskrachten, resulterend in versnelde veroudering met storingen die vaak rond de 50-40.000 kilometer voorkomen en een onrustige en mogelijk onhandige achterkant. We zijn er trots op een hoogwaardige oplossing voor dit probleem te kunnen lanceren, waarmee u de middelen krijgt om opnieuw te werken. - Zorg voor stabiliteit aan de achterkant van uw F8xM2/M3/M4. PFR5-4030 Dual Mount Diff Bracket is gemaakt van ons in-house CNC-gefreesde 6082 High-Tensile Aluminium en is ontworpen om de secundaire montagepositie op het OE-subframe te gebruiken. Door de toevoeging van een tweede bus voorkomt dit dat het differentieel gaat draaien onder belasting, wat voordelen biedt zoals: Verminderde beweging van de aandrijflijn Verbeterde gasrespons Een meer gecontroleerde en consistente chassisrespons bij het in- en uitschakelen van de gasklep. Verbeterde krachtoverdracht van band naar weg, waardoor de wielsprong wordt verminderd. op gemonteerde bussen De corrosiebestendige, satijnzwart geanodiseerde aluminium beugel is geoptimaliseerd voor hoge spanning en doorbuiging en is tegelijkertijd bestand tegen hoge koppelbelastingen, maar is ontworpen om even goed te functioneren op standaard of aangepaste voertuigen met een enkele OE-bus of dubbele aftermarket-bussen. Hoewel de beugel kan worden gemonteerd zonder de noodzaak om Als u het subframe volledig uit het voertuig wilt verwijderen, raden wij u uiteraard aan om Powerflex-producten te combineren door gebruik te maken van onze toch al enorm populaire 80A durometerPFR5-4026Rear Diff Mounting Bush voor beide achterste montageposities van het subframe met de toevoeging van onzePFR5-4025Rear Diff voor Mounting Bushes voor de voorkant voor de ultieme differentieelcontrole en een duurzame fast-road- of track-oplossing.
Achterdifferentieelbeugel met dubbele montage 2 Series, 3 Series, 4 Series, straat+black heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
Review plaatsen
Achterdifferentieelbeugel met dubbele montage 2 Series, 3 Series, 4 Series, straat+black
Review plaatsen

Meest recente reviews

Alternatieve artikelen voor Achterdifferentieelbeugel met dubbele montage 2 Series, 3 Series, 4 Series, straat+black