opc_loader

Menu

Voorzijde gegroefde remschijf Stoptech F10-F13

515,00
(Prijs excl. btw): 425,62
Voorraad:
0 stuks
Artikelnr:
126.34126SL/127SR

Voorzijde gegroefde remschijf Stoptech F10-F13

prijs per stuk

Stoptech 5x120 348x36mm sport remschijf. Enkeldelige remschijven met gegroefd remvlak. Beter bestand tegen regelmatige temperatuurwisselingen dan geperforeerde remschijven.

Prijs per stuk. 2x bestellen voor 1 as Gegroefd.

Geschikt voor: Zie extra informatie

Vervangt onderdeel nummers: 

BMW 34116794429 34116785669 34116785670 

150.3478.20 

3411 6 785 669, 24.0136-0115.2, 92253725, 561356J, DF6611S, 09.C405.13, 150.3478.00, 150.3478.32, 150.3478.50, 150.3478.52, 150.3478.54, 8120 111011C, BG9155C, BZ 9125, BBD6037S, 23-1327C, 61552.10, V20-80089, NBD1882, 18121, B2086V, DF1647, WD01880, 142.1588, BD-3557, 8DD 355 119-261, 1463102970, 25515 Z, 61552 10, BD1647, 502 238, 19-2699, 800-1327C, D61552.10, ADC1790VL, C3B043ABE

Verkrijgbaar voor vrijwel alle modellen van BMW en ook beschikbaar als geperforeerde of geperforeerde en gegroefde schijven.

Cross-Drilled & Slotted Rotors

Stoptech Cross-Drilled & Slotted-rotoren zijn 1-delige, geboorde en ingelaste, direct vervangende schijven voor uw fabrieksremsysteem en beugels. Ze bieden verbeterde koeling en andere voordelen die de concurrentie niet biedt. Innovaties omvatten e-coating, dubbelschijfslijpen, volledig verspanen, draaibank balanceren en center-split gietingen, evenals de beschikbaarheid van directionele vinnen, hitte behandeling en het gebruik van Power Alloy. 


Directional Vane Design

De meeste Stoptech Cross-Drilled & Slotted-rotoren passen bij het oorspronkelijke fabrieksontwerp voor koelvinnen. In de meest populaire toepassingen voor sportwagens en lichte vrachtwagens heeft Stoptech Cross-Drilled & Slotted het ontwerp verbeterd door directionele (links- en rechtshandige) schoepen te gebruiken om de koeling te verbeteren. Dit zorgt voor een duidelijke upgrade van de originele schijven, die meestal een ontwerp met een rechte schoep of een kolom van de schoep hebben. De richtschoep is een efficiëntere luchtpomp. De resulterende toename in luchtstroom vertaalt zich in een grotere weerstand tegen remfade en sneller herstel van temperatuurpieken die worden gegenereerd door agressieve remmanoeuvres.

Cryotherapie

Stoptech Cross-Drilled & Slotted rotors zijn ook verkrijgbaar met een optionele cryogene behandeling genaamd Stoptech Cross-Drilled & Slotted Cryo. Hoewel cryogene behandeling met het blote oog onzichtbaar is, worden veel van de fleetklanten van Stoptech Cross-Drilled & Slotted verkocht op zijn vermogen om de levensduur van de remschijf te verlengen. Diepe cryogene behandeling is een eenmalig proces dat de prestaties en levensduur van metalen onderdelen, van remrotoren en motoronderdelen tot werktuigmachines en tandwielsets permanent verbetert. Met behulp van een gepatenteerd, computergestuurd proces wordt het metaal gekoeld tot -300 ° F voordat het geleidelijk wordt verwarmd tot +300 ° F en daarna langzaam terugkeert naar kamertemperatuur als de laatste stap.

E-coated finish

Elke Stoptech Cross-Drilled & Slotted rotor is afgewerkt met een zwarte e-coating aan beide zijden van de hoed, in de koelvinnen en aan de buitenrand. E-coating is een superieure, elektrostatisch aangebrachte afwerking die bestand is tegen 400 uur blootstelling aan zout water zonder te roesten. Dit is vooral belangrijk op beide bevestigingsvlakken van de hoed waar deze de naafflens en het achtervlak van het wiel raakt. Elke opeenhoping van roest in deze gebieden kan leiden tot problemen met de balans (wat resulteerd in trillende wielen).

Double Disc Ground

Stoptech Cross-Drilled & Slotted-rotors zijn voorzien van een dubbel geslepen schijf met conusvrije afwerking. Dubbel schijfslijpen zorgt voor 2 identieke zeiden, voorkomt uitloop en biedt een bijna perfecte schijfdiktevariatie. Dubbel schijfslijpen laat een niet-directionele afwerking achter op het wrijvingsoppervlak voor effectievere pad en rotor. Deze speciale afwerking zorgt ook voor stillere en soepelere stops.



Bewerkte afwerkingen

Stoptech Cross-Drilled & Slotted rotors hebben 100 procent volledig machinaal bewerkte afwerkingen inclusief rotorhoeden. Dit extra proces zorgt voor een betere rotorbalans en creëert een mooier, meer afgewerkt ogend component.



Mill Balancing

Stoptech Cross-Drilled & Slotted remschijven zijn met een draaibank gebalanceerd tot een tolerantie van minder dan 2 oz-inch. Deze extra bewerking vermindert feedback in verband met rotortrillingen en zorgt voor een soepele, zelfbewuste toepassing van remkracht.



Gesplitste gietsels

Centre-split kern gietstukken zorgen voor een goede warmteoverdracht en thermische efficiëntie, resulterend in een superieure remkracht en veiligheid.

Power Alloy

Power Alloy-metallurgie is een ander uniek kenmerk in veel rotors van Stoptech Cross-Drilled & Slotted. Kwaliteit en prestaties leven ook in de rotor. Het kiezen van de juiste gieterijpartner en werken aan de verbetering van de metallurgie maken allemaal deel uit van het continue verbeteringsproces van Stoptech Cross-Drilled & Slotted dat helpt om gevestigde doelen voor hardheid en treksterkte te bereiken. Veel van de best verkochte onderdeelnummers van Stoptech Cross-Drilled & Slotted zijn gegoten met deze Power Alloy ijzerspecificatie, een verhoging van het koolstof- en molybdeengehalte van het gietijzer. Koolstof en molybdeen bevorderen de scheurbestendigheid en verbeteren lawaai, trillingen en hardheid (NVH).

Manufacturer    StopTech
Bolt    0,65
Bolt Circle Diameter mm    120,0
Bolt Hole Quantity    5,00
Disc Diameter (mm)    348,0
Disc Finish    Straight Slotted
Disc Height (mm)    66,2
Hub Hole Diameter (mm)    75,0
PCD    5x120,0
Disc Contruction    1-Piece
Disc Side    Right
Stud Thread Diameter    16,60
Max Thickness    36,0
Min Thickness    34,4
Disc Vane Style    OE Style
Disc Type    Vented
Disc Quality    Premium
Material    Cast Iron
Package Contents    1x Brake Disc

Passende modellen:

BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / 528 2.0 Turbo 2011-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / 528 3.0 2010-2011
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / 530 3.0 2011-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / 535 3.0 Turbo 2009-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / 535 xDrive 3.0 Turbo 2011-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / 550 4.4 Twin Turbo 2010-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / 550 xDrive 4.4 Twin Turbo 2010-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / Active Hybrid 3.0 Turbo 2011-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / 525D 2.0 TD 2011-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / 525D 3.0 TD 2010-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / 530D 3.0 TD 2009-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / 535D 3.0 Twin TD 2010-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Sedan (F10) 2009-2017 / M550D xDrive 3.0 Tri TD 2012-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Touring (F11) 2009-2017 / 528 2.0 Turbo 2011-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Touring (F11) 2009-2017 / 528 3.0 2010-2011
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Touring (F11) 2009-2017 / 530 3.0 2011-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Touring (F11) 2009-2017 / 535 3.0 Turbo 2010-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Touring (F11) 2009-2017 / 520D 2.0 TD 2009-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Touring (F11) 2009-2017 / 525D 2.0 TD 2011-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Touring (F11) 2009-2017 / 525D 3.0 TD 2010-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Touring (F11) 2009-2017 / 530D 3.0 TD 2010-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Touring (F11) 2009-2017 / 535D 3.0 Twin TD 2010-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Gran Turismo (F07) 2008-2017 / 535 3.0 Turbo 2009-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Gran Turismo (F07) 2008-2017 / 535 xDrive 3.0 Turbo 2010-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Gran Turismo (F07) 2008-2017 / 520D 2.0 TD 2010-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Gran Turismo (F07) 2008-2017 / 530D xDrive 3.0 TD (245HP/180KW) 2009-2012
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Gran Turismo (F07) 2008-2017 / 530D xDrive 3.0 TD (259HP/190KW) 2011-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Gran Turismo (F07) 2008-2017 / 535D 3.0 Twin TD (300HP/220KW) 2010-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Gran Turismo (F07) 2008-2017 / 535D xDrive 3.0 Twin TD 2010-2017
BMW / 5-Series (6th Gen) 2009-2017 / Gran Turismo (F07) 2008-2017 / 535D 3.0 Twin TD (313HP/230KW) 2012-2017
BMW / 6-Series (3rd Gen) 2010-2018 / Convertible (F12) 2011-2018 / 640 3.0 Turbo 2011-2018
BMW / 6-Series (3rd Gen) 2010-2018 / Convertible (F12) 2011-2018 / 650 4.4 Twin Turbo 2011-2018
BMW / 6-Series (3rd Gen) 2010-2018 / Convertible (F12) 2011-2018 / 640D 3.0 TD 2011-2018
BMW / 6-Series (3rd Gen) 2010-2018 / Coupe (F13) 2010-2018 / 640 3.0 Turbo 2010-2018
BMW / 6-Series (3rd Gen) 2010-2018 / Coupe (F13) 2010-2018 / 650 4.4 Twin Turbo 2010-2018
BMW / 6-Series (3rd Gen) 2010-2018 / Coupe (F13) 2010-2018 / 640D 3.0 TD 2010-2018
BMW / 6-Series (3rd Gen) 2010-2018 / Gran Coupe (F06) 2011-2018 / 640 3.0 Turbo 2011-2018
BMW / 6-Series (3rd Gen) 2010-2018 / Gran Coupe (F06) 2011-2018 / 650 4.4 Twin Turbo 2011-2018
BMW / 6-Series (3rd Gen) 2010-2018 / Gran Coupe (F06) 2011-2018 / 640D 3.0 TD 2011-2018
BMW / 7-Series (5th Gen) 2008-2015 / Sedan (F01) 2008-2015 / 740 3.0 Twin Turbo 2008-2010
BMW / 7-Series (5th Gen) 2008-2015 / Sedan (F01) 2008-2015 / 740 3.0 Twin Turbo 2010-2015
BMW / 7-Series (5th Gen) 2008-2015 / Sedan (F01) 2008-2015 / 730D 3.0 Twin TD 2008-2010
BMW / 7-Series (5th Gen) 2008-2015 / Sedan (F01) 2008-2015 / 730D 3.0 Twin TD 2010-2015
BMW / 7-Series (5th Gen) 2008-2015 / Sedan (F01) 2008-2015 / 740D 3.0 Twin TD 2009-2010
BMW / 7-Series (5th Gen) 2008-2015 / Sedan (F01) 2008-2015 / 740D 3.0 Twin TD 2010-2015
BMW / 7-Series (5th Gen) 2008-2015 / Sedan (F01) 2008-2015 / 740D xDrive 3.0 Twin TD 2009-2010
BMW / 7-Series (5th Gen) 2008-2015 / Sedan (F01) 2008-2015 / 740D xDrive 3.0 Twin TD 2010-2015
BMW / 7-Series (5th Gen) 2008-2015 / Sedan (F02) 2008-2015 / 740 3.0 Twin Turbo 2008-2010
BMW / 7-Series (5th Gen) 2008-2015 / Sedan (F02) 2008-2015 / 740 3.0 Twin Turbo 2010-2015
BMW / 7-Series (5th Gen) 2008-2015 / Sedan (F02) 2008-2015 / 730D 3.0 Twin TD 2008-2010
BMW / 7-Series (5th Gen) 2008-2015 / Sedan (F02) 2008-2015 / 730D 3.0 Twin TD 2010-2015

Voorzijde gegroefde remschijf Stoptech F10-F13 heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
Review plaatsen
Voorzijde gegroefde remschijf Stoptech F10-F13
Review plaatsen

Meest recente reviews

Alternatieve artikelen voor Voorzijde gegroefde remschijf Stoptech F10-F13