NTR R3-SYSTEEM
Het NTR R3-systeem zet de standaard voor ultieme prestaties met een ontwerp dat bestuurders en ingenieurs onge?venaarde dempingscontrole biedt.
Met 3-weg onafhankelijke dempingaanpassing en rijhoogteaanpassing, door onze toonaangevende grote diameter 46 mm zuiger en ultrasterke zuigerstang aan de voorkant van de auto te integreren, toont het R3-systeem uitstekende niveaus van prestaties, dempingscontrole en aanpassing. Piggyback of op afstand gemonteerd reservoir maakt snelle en eenvoudige onafhankelijke aanpassing van rebound en snelle en langzame compressiedemping mogelijk. Het grote bereik van aanpassing en kwaliteit van feedback stelt de ervaren bestuurder in staat om het volledige potentieel van hun auto volledig te benutten. De R3 is een bewezen racewinnaar en ronderecordhouder in een breed spectrum van internationale motorsportformules.
Op een standaard fabrieksauto verlaagt het de auto tussen 20 mm en 50 mm, afhankelijk van de gebruikte instellingen. Omdat de dempers een breed scala aan aanpassingsmogelijkheden hebben, zou u instellingen moeten kunnen bereiken die vari?ren van snelle weg- tot volledige trackinstellingen en dit zal zeker helpen bij het controleren van de manier waarop de auto zich gedraagt onder extreme omstandigheden. Als uw auto op een andere manier is aangepast, is het moeilijk om precies te bepalen welke rijhoogte-instellingen kunnen worden bereikt, dus houd er rekening mee dat u na montage van de kit mogelijk moet experimenteren met rijhoogte en mogelijk veerconstanten. Als er extra veren nodig zijn om de uiteindelijke gewenste instellingen te bereiken, worden deze extra in rekening gebracht.
Onze kits worden compleet geleverd met zeer nauwkeurige, volledig CNC-gefreesde, onafhankelijke caster- en camberverstelbare voorste bovenste montageplaten voor de dempers, die bolvormige lagers bevatten in plaats van de originele rubberen steunen en daarom de ophangingsgeometrie zeer nauwkeurig kunnen worden aangepast en ingesteld. Het ontbreken van ongewenste beweging binnen de steunen onder extreme rij- en trackomstandigheden betekent dat de geometrie van de auto onder alle omstandigheden constant blijft en dit zal ervoor zorgen dat de auto veel constanter en voorspelbaarder zal rijden en presteren. Houd er rekening mee dat het gebruik van sferische lagers en het ontbreken van rubber zal resulteren in een hoger niveau van ophangingsgeluid dat in de auto wordt doorgegeven, wat op zijn beurt het niveau van algehele verfijning van de auto kan verminderen.
De hoogwaardige materialen beschermen tegen corrosie en verminderen het gewicht. Elke R3-kit is op maat gemaakt, geveerd en volledig onderhoudsvriendelijk. Titanium hard-geanodiseerde onderdelen zijn met de hand gebouwd om niet alleen de langste endurance races, seizoen na seizoen, maar ook de strengste winters te doorstaan.
BI-AXIS SLANGKOPPELINGEN
NTR slangschokdempers zijn uitgerust met exclusief door Nitron ontwikkelde Bi-Axis-koppelingen die een eenvoudige en nauwkeurige installatie mogelijk maken.
Let op: Afbeelding alleen ter illustratie. Specifieke details, afwerkingen en eindkoppelingen kunnen afwijken van de getoonde.
Alle Nitron-schokdempers worden met de hand op bestelling gemaakt volgens de individuele vereisten van elke klant. Levertijden zijn normaal gesproken 2-3 weken, maar kunnen op bepaalde momenten iets langer zijn. Indien u een nauwkeurigere levertijd of installatiemogelijkheden wenst, kunt u contact met ons opnemen via info@hardemanmotorsport.nl