Voor de BMW enkelzuiger E60-E64 V8, M5, M6 en E90-E92 M3 achteras remmen.
N39S
N39S deelt veel eigenschappen met N35S, maar heeft een stap hogere initiële bite en betere prestaties terwijl de modulatie nog steeds erg goed is. Ook geeft deze compound een snellere respons en bouwt de wrijving uitzonderlijk goed op vanaf koude temperaturen. N39S heeft uitstekend
temperatuurbestendigheid en zal een lage remblokslijtage vertonen.
Specificaties
Wrijving: 0,42-0,52 µ
Warmte niveaus: 0-850°C
Blokken gemaakt voor puur circuit gebruik, maar door het grote temperatuur gebruik ook prima op de straat te gebruiken.
Inrij process:
Maak 10x een harde stop van 100km/u naar stilstand en accelereer weer snel naar 100km/u.
De remmen dienen hierbij een termperatuur van 350 graden in de schijven of meer te bereiken om het process af te ronden, anders zijn er meer stops nodig.
Als dit niet mogelijk is kan 3 rondjes op zo'n 80% pace op het circuit ook voldoen, controleer daarna de temperatuur van de schijven.
Pas na de inrij procedure kunnen de blokken voorzien in de optimale performance.
Deze remblokken kunnen piepen (om dit tegen te gaan kunnen de randen van de blokken afgerond worden).
Bij toepassing op gebruikte schijven raden we aan deze eerst te inspecteren op problemen en daarna grof te schuren (80-120 grit schuurpapier) om oude remblok residue te verwijderen.
Andere compounds, modellen en onderdelen ook leverbaar.