Beschrijving
Voor veel voertuigen, zoals de E92 M3, wordt remkoeling aanbevolen, zelfs onder middelzware belasting, zelfs buiten het circuit. Dit verbetert niet alleen de remprestaties, maar vermindert ook drastisch de slijtage van de wrijvingspartners.
Onze ankerplaat maakt gebruik van het kanaliseren van de luchtstroom naar het midden van de remschijf om het turbine-effect te gebruiken om te koelen de schijf van binnenuit. Daarbij richten we de voorruit in een bepaalde hoek om verspilling te voorkomen en het beschikbare luchtvolume zo effici?nt mogelijk te gebruiken. Dankzij de lichtgewicht constructie in combinatie met gepoederd aluminium is de ankerplaat voldoende sterk en tegelijkertijd licht en ongevoelig. Bovendien zijn de lagers die zich het dichtst bij de remschijf bevinden, beschermd tegen de hitte om hun levensduur te verlengen. Dankzij de materiaalkeuze van gepoederd aluminium is het onderdeel voldoende sterk en tegelijkertijd licht en ongevoelig.
Inbegrepen bij de levering:
1x ankerplaat voor de vooras 1x links
1x ankerplaat voor de vooras 1x rechts
Luchtslang niet bij de levering inbegrepen, deze, evenals de bijpassende slangklemmen, zijn verkrijgbaar in onze winkel:
p>
Luchtslang 51mm 1m
Slangklem Torro 40-60/12 C7W2
De ankerplaat is plug & play en er is geen extra bevestigingsmateriaal nodig. De originele bevestigingspunten en schroeven kunnen worden hergebruikt.
Artikel is geschikt voor
E92 M3
E82 1 Serie M
Motorsport onderdelen zonder straattoelating Wij wijzen er uitdrukkelijk op dat geen van onze te koop aangeboden producten originele voertuigonderdelen zijn van de voertuigfabrikanten BMW AG, M GmbH, MINI, VAG of andere voertuigfabrikanten. Het benoemen van de voertuigmerken en -modellen dient alleen om het product te vinden en aan het juiste voertuigtype toe te wijzen.
De verschillende modellen vari?ren enigszins in de wielpositie, in combinatie met verschillende chassisgeometrie?n en wiel- en bandcombinaties. wordt het voor ons onmogelijk om alle varianten te behandelen. In het ergste geval zou het wiel bij volledige stuurhoek iets kunnen rusten (wat alleen het geval zou moeten zijn bij het parkeren), wat geen schade aan de band zou kunnen veroorzaken. In dit geval werd ons gevraagd de laatste ? stuuromwentelingen achterwege te laten.