opc_loader

Menu

ACL Race Series N51, N52, N53, N54, N55, S55 krukaslagerset

220,00
(Prijs excl. btw): 181,82
Voorraad:
2 stuks
Artikelnr:
7M1397H-STD
SKU:
11F

Krukaslagerset "ACL Race" voor de BMW N51, N52, N53, N54, N55, S55

Verbeteringen in het lagerontwerp
Druk verhoogd voor:
Verbeterde lagerretentie door hogere radiale contactdruk. Sluit het lager steviger in de behuizing.
Effectievere warmteafvoer door verbeterde thermische overdracht.
Excentriciteit van de lagers
Definitie: Geleidelijke vermindering van de wanddikte tussen de kroon
en scheidingslijn.
De prestaties van de Race Series-motorlagers zijn verbeterd
excentriciteit om de vormaanpassing te verbeteren ter compensatie
voor boringvervorming bij hoge snelheid.
Helpt bij de vorming van een hydrodynamische oliefilm


Selecteer Aanpassing van ACL RACE Serie lagers
Het is gebruikelijk om de oliespeling aan te passen door lagers te mengen in aangrenzende kwaliteiten,

d.w.z. HX-STD met H-STD of H-STD met H-001 of
H-.025, om de gewenste oliespeling te verkrijgen.

Gebruik van de HX-STD met H-STD geeft 0,0005” (0,013 mm) extra speling dan het gebruik van twee H-STD lagers, en op dezelfde manier zal het gebruik van H-STD en H-001 de speling verminderen met 0,0005” (0,013 mm).
Lagerschalen met een wandgrootte van 0,013 mm (0,0005”) of minder kunnen dan worden gemonteerd op één positie.

Het dikkere wandformaatlager wordt op de zwaarst belaste positie, d.w.z. de bovenste helft van het drijfstanghuis en de onderste helft of kappositie hoofdlager.
Bij gebruik van een krukas die moet worden nageslepen tot een ondermaat, meet eerst de verzamelde lager-binnen diameters en zorg vervolgens voor het vereiste journaal maten zoals geslepen, zodat ze overeenkomen met de lagerafmetingen klopt, met de gewenste olie
ruimte.


Installatie van ACL RACE-serie lagers – oliespeling
De oliespeling wordt het nauwkeurigst gemeten met behulp van micrometers en
boring meters. Metingen van de wanddikte van de lagers worden uitgevoerd bij 90
graden naar de scheidingslijn (d.w.z. bij de kruin van het lager) met behulp van a
micrometer met kogelaanslag, voor gebruik op de gebogen binnendiameter van het lager.


De verticale oliespeling kunt u het beste meten door het lager te monteren in de behuizing, met bouten aangedraaid volgens specificatie en vervolgens met behulp van een Flexigauge, meet de gemonteerde binnendiameter van de lagers op 90 graden ten opzichte van de scheiding wand.

De bijpassende krukastap wordt gemeten en afgetrokken van deze meting van de lager-binnen diameter/boringmaat. Dit geeft de geassembleerde maat weer voor de olie ruimte.


ACL RACE-lagers kunnen worden gemonteerd met .00075-.001” per 1”
tapdiameter (0,020-0,025 mm per 25 mm tapdiameter) plus
0,0005” (0,013 mm).
Als voorbeeld voor een tapdiameter van 2.000” (50 mm), 2.000 x .001=
.002 + .0005 = .0025” (50/25 x 0,025= 0,050 + .013 = 0,063 mm)
Lagers mogen niet worden gepolijst met schuursponsjes of papier, om de oliespeling te veranderen.

Vervangende onderdeel nummers

11217627037
11217627038
11217627039
11217581007
11218605856
11217581009
11218605858
11218605857
11217581000
11217581001
11211439954
11217627025
11217627026
11217627027
11217627033
11217627034
11217627035
11210392993

1' Series
−E81
+116i 1.6 N43
+116i 1.6 N45N
+116i 2.0 N43
+118i N43
+118i N46N
+120i N43
+120i N46N
+130i N52N
−E82
+120i N43
+120i N46N
+125i N52N
+128i N52N
+128i N51
+135i N54
+135i N55
+M Coupé N54T
−E87
+116i N45
+118i N46
+120i N46
+130i N52
−E87 Facelift
+116i 1.6 N43
+116i 1.6 N45N
+116i 2.0 N43
+118i N43
+118i N46N
+120i N43
+120i N46N
+130i N52N
−E88
+118i N43
+118i N46N
+120i N43
+120i N46N
+125i N52N
+128i N51
+128i N52N
+135i N54
+135i N55
−F20
+M135i N55
+M135iX N55
−F20 Facelift
+M135i N55
+M135iX N55
−F21
+M135i N55
+M135iX N55
−F21 Facelift
+M135i N55
+M135iX N55

2' Series
−F22
+M235i N55
+M235iX N55
−F23
+M235i N55
+M235iX N55

3' Series
−E90
+316i N45
+316i N43
+316i N45N
+318i N46
+318i N43
+318i N46N
+320i N46
+320i N46N
+320i N43
+320si N45
+323i N52
+323i N52N
+325i N52
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52
+325xi N52N
+325xi N53
+328i N51
+328i N52N
+328xi N51
+328xi N52N
+330i N52
+330i N52N
+330i N53
+330xi N52
+330xi N53
+335i N54
+335xi N54
−E90 Facelift
+316i N43
+316i N45N
+318i N46N
+318i N43
+320i N46N
+320i N43
+323i N52N
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52N
+325xi N53
+328i N51
+328i N52N
+328xi N51
+328xi N52N
+330i N52N
+330i N53
+330xi N53
+335i N54
+335i N55
+335xi N54
+335xi N55
−E91
+318i N46
+318i N43
+318i N46N
+320i N46
+320i N43
+320i N46N
+323i N52
+323i N52N
+325i N52
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52
+325xi N52N
+325xi N53
+328i N52N
+328xi N52N
+330i N52
+330i N52N
+330i N53
+330xi N52
+330xi N53
+335i N54
+335xi N54
−E91 Facelift
+316i N43
+318i N43
+318i N46N
+320i N43
+320i N46N
+323i N52N
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52N
+325xi N53
+328i N52N
+328xi N52N
+330i N52N
+330i N53
+330xi N53
+335i N54
+335i N55
+335xi N54
+335xi N55
−E92
+316i N43
+320i N43
+320i N46N
+323i N52N
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52N
+325xi N53
+328i N52N
+328i N51
+328xi N51
+328xi N52N
+330i N52N
+330i N53
+330xi N52N
+330xi N53
+335i N54
+335xi N54
−E92 Facelift
+316i N43
+318i N43
+320i N43
+320i N46N
+323i N52N
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52N
+325xi N53
+328i N51
+328i N52N
+328xi N51
+328xi N52N
+330i N52N
+330i N53
+330xi N53
+335i N55
+335is N54T
+335xi N55
−E93
+320i N43
+320i N46N
+323i N52N
+325i N52N
+325i N53
+328i N51
+328i N52N
+330i N52N
+330i N53
+335i N54
−E93 Facelift
+318i N43
+320i N43
+320i N46N
+323i N52N
+325i N52N
+325i N53
+328i N51
+328i N52N
+330i N52N
+330i N53
+335i N55
+335is N54T
−F30
+335i N55
+335iX N55
+Hybrid 3 N55
−F31
+335i N55
+335iX N55
−F34
+335i N55
+335iX N55
−F35
+335Li N55
−F35 Facelift
+335Li N55

4' Series
−F32
+435i N55
+435iX N55
−F33
+435i N55
+435iX N55
−F36
+435i N55
+435iX N55

5' Series
−E60
+523i N52
+523Li N52
+525i N52
+525Li N52
+525xi N52
+530i N52
+530Li N52
+530xi N52
−E60 Facelift
+520i N43
+520i N46N
+520Li N46N
+523i N52N
+523i N53
+523Li N52N
+525i N52N
+525i N53
+525Li N52N
+525xi N53
+528i N52N
+528xi N52N
+530i N52N
+530i N53
+530Li N52N
+530xi N52N
+530xi N53
+535i N54
+535xi N54
−E61
+523i N52
+525i N52
+525xi N52
+530i N52
+530xi N52
−E61 Facelift
+520i N43
+523i N52N
+523i N53
+525i N52N
+525i N53
+525xi N53
+530i N52N
+530i N53
+530xi N52N
+530xi N53
+535xi N54
−F07
+535i N55
+535iX N55
−F07 Facelift
+535i N55
+535iX N55
−F10
+523i N52N
+523i N53
+528i N53
+528i N52N
+530i N53
+530i N52N
+535i N55
+535iX N55
+Hybrid 5 N55
−F10 Facelift
+535i N55
+535iX N55
+Hybrid 5 N55
−F11
+523i N52N
+523i N53
+528i N53
+530i N53
+530i N52N
+535i N55
+535iX N55
−F11 Facelift
+535i N55
+535iX N55
−F18
+520Li N52N
+523Li N52N
+528Li N52N
+530Li N52N
+535Li N55
−F18 Facelift
+530Li N52N
+535Li N55

6' Series
−E63
+630i N52
−E63 Facelift
+630i N52N
+630i N53
−E64
+630i N52
−E64 Facelift
+630i N52N
+630i N53
−F06
+640i N55
+640iX N55
−F06 Facelift
+640i N55
+640iX N55
−F12
+640i N55
+640iX N55
−F12 Facelift
+640i N55
+640iX N55
−F13
+640i N55
+640iX N55
−F13 Facelift
+640i N55
+640iX N55

7' Series
−E65
+730i N52
−E66
+730Li N52
−F01
+730i N52N
+740i N54
−F01 Facelift
+730i N52N
+740i N55
−F02
+730Li N52N
+740Li N54
−F02 Facelift
+730Li N52N
+740Li N55
+740LiX N55
+Hybrid 7L N55

X1 Series
−E84
+X1 18i N46N
+X1 25iX N52N
+X1 28iX N52N
+X1 35iX N55

X3 Series
−E83
+X3 2.0i N46
−E83 Facelift
+X3 2.0i N46
+X3 2.5si N52N
+X3 3.0i N52N
+X3 3.0si N52N
−F25
+X3 28iX N52N
+X3 35iX N55

X4 Series
−F26
+X4 35iX N55

X5 Series
−E70
+X5 3.0si N52N
−E70 Facelift
+X5 35iX N55
+X5 40iX N55
−F15
+X5 35i N55
+X5 35iX N55

X6 Series
−E71
+X6 35iX N54
+X6 35iX N55
+X6 40iX N55
−F16
+X6 35i N55
+X6 35iX N55

Z Series
−E85
+Z4 2.0i N46
+Z4 2.5i N52
+Z4 2.5si N52
+Z4 3.0i N52
+Z4 3.0si N52
−E86
+Z4 3.0si N52
−E89
+Z4 23i N52N
+Z4 30i N52N
+Z4 35i N54
+Z4 35is N54T

ACL Race Series N51, N52, N53, N54, N55, S55 krukaslagerset heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
Review plaatsen
ACL Race Series N51, N52, N53, N54, N55, S55 krukaslagerset
Review plaatsen

Meest recente reviews

Alternatieve artikelen voor ACL Race Series N51, N52, N53, N54, N55, S55 krukaslagerset