Omschrijving
Luchtkanaalinlaat:
Om de lucht naar de remventilatie-uitlaat te transporteren, is een geschikte inlaat essentieel. Sommige BMW E46 AG-modellen hebben af fabriek al inlaatkanalen in de voorbumper, maar deze eindigen in het midden van de wielkast. Om de lucht in de wielkast niet willekeurig te laten wervelen, hebben we een verlenging van het luchtkanaal ontwikkeld, die met minimale inspanning kan worden ge?nstalleerd, de lucht rond het wiel geleidt en het luchtkanaal via een 40 cm lange kabel met onze uitlaat verbindt. slang (per zijde).
Luchtkanaaluitlaat:
Ook hier moet de remschijf zo centraal mogelijk van lucht worden voorzien. De remschijf van de E46 heeft geen hele grote pot. Een klassieke oplossing met behulp van een ankerplaat resulteerde erin dat het binnenoppervlak van de wrijvingsschijf aan ??n zijde werd gekoeld. Om het turbine-effect van de remschijf te benutten, hebben we echter een remkoelsysteem ontwikkeld dat op het vorkbeen is gemonteerd en naar het midden van de schijf stroomt, ongeacht de wielpositie. Hij kan eenvoudig worden bevestigd met behulp van bestaande borgpennen en zonder permanente wijzigingen aan het voertuig.
Inbegrepen bij de levering:
1x luchtkanaalinlaat voor de vooras aan de linkerkant.
>
1x luchtkanaalinlaat voor de vooras rechts
6x bevestigingsschroef met ring
1x luchtkanaaluitlaat voor de vooras links
1x lucht kanaaluitgang voor de vooras rechts
1x luchtslang (1 meter)
4x slangklemmen
Artikel is geschikt voor
BMW Model E46 AG (als er al een OEM-luchtkanaal beschikbaar is)
Motorsportonderdelen zonder straatgoedkeuring Wij wijzen er uitdrukkelijk op dat geen van onze te koop aangeboden producten originele voertuigonderdelen zijn van de voertuigfabrikanten BMW AG, M GmbH , MINI, VAG of van andere voertuigfabrikanten. Het benoemen van de voertuigmerken en -modellen dient alleen om het product te vinden en aan het juiste voertuigtype toe te wijzen.
De verschillende modellen vari?ren enigszins in de wielpositie, in combinatie met verschillende chassisgeometrie?n en wiel- en bandcombinaties. wordt het voor ons onmogelijk om alle varianten te behandelen. In het ergste geval zou het wiel bij volledige stuurhoek iets kunnen rusten (wat alleen het geval zou moeten zijn bij het parkeren), wat geen schade aan de band zou kunnen veroorzaken. In dit geval werd ons gevraagd de laatste ? stuuromwentelingen achterwege te laten.