HOGE STERKTE OVERLAYPLAAT met verminderde dikte voor verbeterde vermoeidheidseigenschappen
GEHARD STALEN RUGGEN op alle stanglagers om de ondersteuning van de lagervoering te verbeteren en te helpen bij het vasthouden van de lagers in de behuizing.
VERHOOGDE CRUSH voor verbeterd lagerbehoud
ELIMINATIE VAN FLASHPLATING op de achterkant van de lagers om de warmteoverdracht door de lagers te verbeteren en de grip tussen de lagers en de behuizing te maximaliseren.
VERHOOGDE EXCENTRICITEIT om boringvervorming bij hoge toerentallen te compenseren en om te helpen bij de vorming van hydrodynamische oliefilms.
3/4 GEGROEFDE HOOFDLAGERS om het draagoppervlak van de lagers en de oliestroom naar de drijfstanglagers te optimaliseren.
STRAKKE CONSISTENTE MUURTOLERANTIES om u te helpen consistente afstanden te behouden.
VERGROTE ID-AFSCHUININGEN op lagerranden waar nodig om grote afrondingsradius op hoogwaardige krukassen mogelijk te maken.
Sizes | STD, .025, .25, .50 |
Oil Clearance | Standard |
Half Type | Identical Halves |
Material | Tri-metal Hardened steel backs |
Min. Std Shaft Size | 1.7707in / 44.975mm |
Max. Std Shaft Size | 1.7713in / 44.991mm |
Min. Std Tunnel Size | 1.8898in / 48.000mm |
Max. Std Tunnel Size | 1.8904in / 48.016mm |
Max Wall at Crown | 0.0588in / 1.493mm |
Max Overall Length | 0.709in / 18.00mm |
Weight | 0.2 |
Notes | 0 |
Make | Engine | Description | Vehicles |
| M20B20, M50B20, M52B20 | SOHC/DOHC 12v/24v | 320, 520, Z3 |
| M54B22 | DOHC 24v | Z3 |
| M20B23 | SOHC 12v | 323 |
| M20B25, M50B25, M52B25, M54B25 | SOHC/DOHC 12v/24v | 325, 525, Z4 |
| M20B27, M50B27 | SOHC/DOHC 12v/24v | 325 |
| M52B28 | DOHC 24v | 328, 528, Z3 |
| M54B30 | DOHC 24v | 330, 530, X3, Z3, Z4 |