Menu
x
De Hawk HT10 compound set voor de E30 vooras. Set bevat 4 remblokjes.
Hawk Nr: HB195S.640
Zeer geschikt voor circuit gebruik.
Past niet op de M3
DTC-70 (U)
Extreem hoog koppel race compound met een zeer hoge initiële beet. Ontworpen als het meest controleerbare raceremblok dat er is. Bestemd voor zwaardere sedans en formulewagens met brede banden en downforce. Deze compound werkt het beste als het erg heet is. Alleen beschikbaar voor een beperkte selectie van populaire remklauwen. Aanbevolen voor Trans-Am, GT1, CART, Formula Atlantic, F3000 en Sports Prototypes. 400-1600 ° F.
DTC-60 (G)
Hoog koppel met hoge initiële beet. DTC-60 is ontwikkeld als een achterblokje voor gebruik met DTC-70 aan de voorzijde, maar het is ook populair geworden als voorblokje bij lichtere auto's. Alleen beschikbaar voor een beperkte selectie van populaire remklauwen. Aanbevolen voor Trans-Am, GT1, CART, Formula Atlantic, F2000, F3000 en Sports Prototypes. 400-1600 ° F.
DTC-50 (V)
Racing-compound met hoog koppel en hoge initiële beet. DTC-50 overbrugt de kloof tussen DTC-60 en DTC-30. Zeer breed temperatuurbereik met een voorspelbare toename van wrijving. Hoge temperatuurbestendigheid maakt DTC-50 een favoriete keuze in duursport. Aanbevolen voor vintage Trans-Am, Formula Atlantic, F2000, F3000, Pro Sports Prototypes en super trucks in het stadion. 300-1400 ° F.
DTC-30 (W)
Racingmengsel met middelgroot koppel dat speciaal is ontworpen voor races op onverharde wegen. De soepele beet, het regelbare koppel en de superieure ontgrendeling zijn afgestemd op de eisen van vuil. Effectiviteit bij lage temperaturen maakt het ook geweldig voor grind. Aanbevolen voor vuilcircuits en grindrally's. 100-1200 ° F.
DTC-05 (H)
Racing-compound met laag koppel, speciaal ontworpen voor racecircuits op onverharde wegen. Soepel, voorspelbaar koppel met een temperatuurbereik iets hoger dan OEM-pads. Aanbevolen voor dirt circle-track (Midgets, Modifieds) en track day-evenementen. 100-700 ° F.
HT 14 (V) *
Zeer hoog koppel met hoge initiële beet voor auto's met hoge downforce en veel grip. Aanbevolen in Trans-Am, GT1, CART, Formula Atlantic, F2000, F3000 en Sports Prototypes. 300-1600 ° F. * Vervangen door DTC-50-compound.
HT 10 (S)
Hoog koppel met een soepele eerste beet. Werkt goed als een achterblokje met HT 14 vooraan. Aanbevolen voor sedans, sportracers en formule-auto's met downforce, waaronder GT, Formula Atlantic, F2000, F3000, S2000, CSR en DSR. 300-1600 ° F.
Blauw (e)
Middel / Hoog koppelmengsel met middelmatige beginbeet. Het brede temperatuurbereik en de goede remmodulatie maken het het # 1 remblokmateriaal voor SCCA. Aanbevolen voor productie, IT, F2000, Formula Ford, S2000, CSR en DSR. 250-1000 ° F.
Zwart (M)
Racingcompound met middelgroot koppel en hoge startbeet. Zwart is een goed, multifunctioneel raceplatform. Vereist een zachte eerste keer intrappen van het rempedaal om vergrendeling te voorkomen. Aanbevolen voor zeer lichte sedans, kleine formule-auto's en sportracers. 100-900 ° F.
HP Plus (N)
Ontworpen als een autocross (Solo II) en circuitdag (Solo I) compound. Zeer breed temperatuurbereik maakt het geschikt voor alle vormen van autocross, maar toch straat bruikbaar. Verwacht een toename van stof, lawaai en rotorslijtage. 100-800 ° F.
HPS (F)
HPS = High Performance Street. Deze compound zal OEM-pads overtreffen zonder straatmanieren op te offeren. Een goede keuze voor Solo II; ook aanbevolen voor amateur tot halfgevorderde dragrace. Effectief van ijskoud.
Meest recente reviews
GiroDisc
Ferodo
Hawk
Stoptech
Zimmermann
Hawk HT10 E30 Voorzijde HB195S.640
Mailen
Facebook
Instagram
-