Menu
x
Koppelingsset - Performance Heavy Duty geveerd keramiek 290 Nm M10, M40, M42
Neem contact op voor montage, levertijd of andere modellen van ACS.
Aanbevolen voor: Motorsporttoepassingen
Deze kits zijn verkrijgbaar met geveerde keramische frictieschijven en zijn ontworpen voor motorsporttoepassingen waarbij een hogere warmte- en koppelcapaciteit vereist is . Deze kunnen ook worden gebruikt in sommige wegentoepassingen.
Het assortiment kits met verende keramiek is ontwikkeld voor de autosport toepassingen waarbij een hogere warmte- en koppelcapaciteit vereist is. Deze schijven maken gebruik van een verende naaf die de schokbelasting helpt verminderen en worden vaak gebruikt in baanauto's die de fabriekstransmissie behouden.
Bij Xtreme Clutch streven we ernaar om voor elk voertuig een verscheidenheid aan koppelingsopties aan te bieden, zodat er voor elke voertuigtoepassing een koppelingsoplossing beschikbaar is. Of u nu een wegvoertuig aanpast of een raceauto helemaal opnieuw bouwt, wij hebben de koppelingsoplossing voor u. Onze upgrades zijn onderverdeeld in verschillende fasen, afhankelijk van het materiaal van de frictieschijven en het aantal frictieschijven.
Xtreme Performance-upgradekits zijn verkrijgbaar met alles wat u nodig heeft voor een succesvolle installatie + accessoires die u mogelijk wilt upgraden of vervangen terwijl de versnellingsbak zich niet in het voertuig bevindt.
Xtreme Performance
Clutch Disc Diameter (mm): 215
Clutch Disc Spline Count: 10
Clutch Disc Spline Diameter (mm): 29
Torque (Nm): 290
Flywheel Step:
Design: Single Plate
Stage: Stage 2
Tech Bulletins:
Clamp Load:
Recommended for: Track - Stage 2
Ring Gear Tooth count:
Additional information:
Fits:
- BMW/3-Series/316 (Ecotronic) E30/1983-1988/1766cc | 66KW | 90HP | M10 B18 (184VD) (1983-1988) ,
- BMW/3-Series/316 i E30/1987-1991/1596cc | 73KW | 100HP | M40 B16 (164E1) (1987-1991) ,
- BMW/3-Series/316 i E30/1991-1994/1596cc | 73KW | 100HP | M40 B16 (164E1) (1991-1994) ,
- BMW/3-Series/316 i E30/1988-1991/1596cc | 75KW | 102HP | M40 B16 (164E1) (1988-1991) ,
- BMW/3-Series/316 i E30/1991-1994/1596cc | 75KW | 102HP | M40 B16 (164E1) (1991-1994) ,
- BMW/3-Series/316 i E36/1991-1993/1596cc | 73KW | 100HP | M40 B16 (164E1) (1991-1993) ,
- BMW/3-Series/316 i E36/1993-1998/1596cc | 75KW | 102HP | M43 B16 (164E2) (1993-1998) ,
- BMW/3-Series/316 i E36/1994-2000/1596cc | 75KW | 102HP | M43 B16 (164E2) (1994-2000) ,
- BMW/3-Series/316 i E36/1997-1999/1596cc | 75KW | 102HP | M43 B16 (164E2) (1997-1999) ,
- BMW/3-Series/318 i E30/1982-1987/1766cc | 77KW | 105HP | M10 B18 (184EA);M10 B18 (184EB);M10 B18 (184EZ) (1982-1987) , Production date: from 09/1987
- BMW/3-Series/318 i E30/1984-1988/1766cc | 75KW | 102HP | M10 B18 (184KA) (1984-1988) , Production date: from 09/1987
- BMW/3-Series/318 i E30/1987-1991/1796cc | 85KW | 115HP | M40 B18 (184E1) (1987-1991) ,
- BMW/3-Series/318 i E30/1987-1991/1796cc | 83KW | 113HP | M40 B18 (184E1) (1987-1991) ,
- BMW/3-Series/318 i E30/1989-1994/1796cc | 83KW | 113HP | M40 B18 (184E1) (1989-1994) ,
- BMW/3-Series/318 i E36/1990-1993/1796cc | 83KW | 113HP | M40 B18 (184E1) (1990-1993) ,
- BMW/3-Series/318 i E36/1992-1995/1796cc | 103KW | 140HP | M42 B18 (184S1) (1992-1995) ,
- BMW/3-Series/318 i E36/1994-1999/1796cc | 85KW | 115HP | M43 B18 (184E2) (1994-1999) ,
- BMW/3-Series/318 i E36/1993-1998/1796cc | 85KW | 115HP | M43 B18 (184E2) (1993-1998) ,
- BMW/3-Series/318 i E36/1995-1999/1796cc | 85KW | 116HP | M43 B18 (184E2) (1995-1999) ,
- BMW/3-Series/318 i Baur TC E30/1982-1990/1766cc | 77KW | 105HP | M10 B18 (184EA), M10 B18 (184EB), M10 B18 (184EZ) (1982-1990) , Production date: from 09/1987
- BMW/3-Series/318 is E30/1989-1991/1796cc | 100KW | 136HP | M42 B18 (184S1) (1989-1991) ,
- BMW/3-Series/318 is E36/1993-1995/1796cc | 103KW | 140HP | M42 B18 (184S1) (1993-1995) ,
- BMW/3-Series/318 is E36/1992-1995/1796cc | 103KW | 140HP | M42 B18 (184S1) (1992-1995) ,
- BMW/3-Series/318 ti E36/1994-1995/1796cc | 103KW | 140HP | M42 B18 (184S1) (1994-1995) ,
Meest recente reviews
Xtreme Clutch
Sachs
Hardeman Motorsport
-