Menu
x
Koppelingsset - Performance Heavy Duty geveerd keramiek 520 Nm M30
Neem contact op voor montage, levertijd of andere modellen van ACS.
Aanbevolen voor: Motorsporttoepassingen
Deze kits zijn verkrijgbaar met geveerde keramische frictieschijven en zijn ontworpen voor motorsporttoepassingen waarbij een hogere warmte- en koppelcapaciteit vereist is . Deze kunnen ook worden gebruikt in sommige wegentoepassingen.
Het assortiment kits met verende keramiek is ontwikkeld voor de autosport toepassingen waarbij een hogere warmte- en koppelcapaciteit vereist is. Deze schijven maken gebruik van een verende naaf die de schokbelasting helpt verminderen en worden vaak gebruikt in baanauto's die de fabriekstransmissie behouden.
Bij Xtreme Clutch streven we ernaar om voor elk voertuig een verscheidenheid aan koppelingsopties aan te bieden, zodat er voor elke voertuigtoepassing een koppelingsoplossing beschikbaar is. Of u nu een wegvoertuig aanpast of een raceauto helemaal opnieuw bouwt, wij hebben de koppelingsoplossing voor u. Onze upgrades zijn onderverdeeld in verschillende fasen, afhankelijk van het materiaal van de frictieschijven en het aantal frictieschijven.
Xtreme Performance-upgradekits zijn verkrijgbaar met alles wat u nodig heeft voor een succesvolle installatie + accessoires die u mogelijk wilt upgraden of vervangen terwijl de versnellingsbak zich niet in het voertuig bevindt.
Xtreme Performance
Clutch Disc Diameter (mm): 240
Clutch Disc Spline Count: 10
Clutch Disc Spline Diameter (mm): 29
Torque (Nm): 520
Flywheel Step:
Design: Single Plate
Stage: Stage 2
Tech Bulletins:
Clamp Load:
Recommended for: Track - Stage 2
Ring Gear Tooth count:
Additional information:
Fits:
- BMW/5-Series/525 E12/1975-1981/2494cc | 110KW | 150HP | M30 B25 (256VA) (1975-1981) ,
- BMW/5-Series/525 E12/1973-1976/2494cc | 107KW | 145HP | M30 B25 A (1973-1976) ,
- BMW/5-Series/528 i E28/1981-1987/2788cc | 135KW | 184HP | M30 B28 (286EA) (1981-1987) ,
- BMW/5-Series/535 i E28/1985-1987/3430cc | 160KW | 218HP | M30 B34 (346EC) (1985-1987) ,
- BMW/5-Series/535 i, M 535 i E28/1985-1987/3430cc | 136KW | 185HP | M30 B34 (346KA) (1985-1987) ,
- BMW/5-Series/M535 i E12/1980-1981/3453cc | 160KW | 218HP | M30 B35 (356EA) (1980-1981) ,
- BMW/6-Series/628 CSi E24/1979-1987/2788cc | 135KW | 184HP | M30 B28 (1979-1987) ,
- BMW/6-Series/630 CS E24/1976-1979/2986cc | 135KW | 184HP | M30 B30 (1976-1979) ,
- BMW/6-Series/633 CSi E24/1975-1981/3210cc | 147KW | 200HP | M30 B32 (1975-1981) ,
- BMW/6-Series/633 CSi E24/1978-1984/3210cc | 145KW | 197HP | M30 B32 (1978-1984) ,
- BMW/6-Series/635 CSi E24/1978-1982/3453cc | 160KW | 218HP | M30 B35 (L-Jetronic,10:1) (1978-1982) ,
- BMW/7-Series/728 E23/1977-1979/2788cc | 125KW | 170HP | M30 B28 (1977-1979) ,
- BMW/7-Series/730 E23/1977-1979/2986cc | 135KW | 184HP | M30 B30 (1977-1979) ,
- BMW/7-Series/728 i E23/1977-1986/2788cc | 135KW | 184HP | M30 B28 (1977-1986) ,
- BMW/7-Series/732 i E23/1979-1986/3210cc | 145KW | 197HP | M30 B32 (1979-1986) ,
Meest recente reviews
RaceHead Engineering
Hardeman Motorsport
TTV Racing
Sachs
BMW
Xtreme Clutch
Mailen
Facebook
Instagram
-