Beschrijving
Een bekend probleem: uw TTRS is snel! Dat is op zich niet het probleem, maar de warmte die bij het remmen op de vooras ontstaat wel. Met deze kit hebben wij een oplossing gevonden om je remmen beter te koelen.
De TTRS 8S hebben een luchtkanaal voor het wiel, dat bedoeld is om de lucht in de wielkast te leiden. Om de lucht in de wielkast niet willekeurig te laten wervelen, hebben we een dubbel luchtkanaal ontwikkeld, dat met minimale inspanning kan worden ge?nstalleerd.
De remschijf moet zo centraal mogelijk van lucht worden voorzien. De remschijf van de TTRS 8S biedt een grote pot met bestaande openingen op de ankerplaat. We hebben daarom afgezien van de ontwikkeling van een klassieke ankerplaat. Om het turbine-effect van de remschijf te benutten, is het kanaal echter op het vorkbeen gemonteerd, dat ongeacht de wielpositie naar het midden van de schijf stroomt. Het kan eenvoudig worden bevestigd met bestaande borgpennen en zonder permanente wijzigingen aan het voertuig.
*Let op: Er zijn veel varianten van ankerplaten. Wij raden u aan de ankerplaat te bewerken/snijden of de ankerplaat te demonteren.
Als u de plaat wilt laten bewerken, kunt u uw plaat naar ons opsturen en ontvangt u de bewerkte plaat binnen een week terug. .
Installatie-instructies
Inbegrepen bij de levering:
1x luchtkanaal voor de linker vooras
1x luchtkanaal voor rechts voor as
Artikel is geschikt voor
Audi TTRS 8S
Motorsportonderdelen zonder straatgoedkeuring Wij wijzen er uitdrukkelijk op dat geen van onze te koop aangeboden producten originele voertuigonderdelen zijn van de voertuigfabrikanten BMW AG, M GmbH, MINI, VAG of andere voertuigfabrikanten. Het benoemen van de voertuigmerken en -modellen dient alleen om het product te vinden en aan het juiste voertuigtype toe te wijzen.
De verschillende modellen vari?ren enigszins in de wielpositie, in combinatie met verschillende chassisgeometrie?n en wiel- en bandcombinaties. wordt het voor ons onmogelijk om alle varianten te behandelen. In het ergste geval zou het wiel bij volledige stuurhoek iets kunnen rusten (wat alleen het geval zou moeten zijn bij het parkeren), wat geen schade aan de band zou kunnen veroorzaken. In dit geval werd ons gevraagd de laatste ? stuuromwentelingen achterwege te laten.