Het probleem
De veerpootbevestigingen zijn verantwoordelijk voor het primaire reactieoppervlak voor de schokdemper. Rubberen veerpootbevestigingen, in een poging om de bestuurder van de weg af te leiden, zijn zacht en flexibel. Wanneer de schok er tegenaan duwt, vervormen ze op een onvoorspelbare manier, waardoor het vermogen van de schokdemper om de ophanging te controleren en de banden in contact met de grond te houden, wordt verminderd. De rubberen steunen proberen het werk van de schokdemper te doen, maar zonder de afstelbaarheid van de schokbreker.
De oplossing
De sferische bovenste veerpootbevestiging biedt het perfecte reactieoppervlak voor de schokbreker . Het verhoogt de effici?ntie van de schokbreker, houdt de banden steviger op de grond, zorgt ervoor dat de schokbreker het overhellen van het lichaam beter kan beheersen en verkort de reactietijd tussen de input van de bestuurder en de reactie van het voertuig. De sferische veerpootbevestiging bindt niet, waardoor zijdelingse krachten en wrijving in de schokbreker worden verminderd. Simpel gezegd, het laat de schok de schok zijn.
Constructie
De sferische bovenste veerpootbevestiging is gemaakt van materialen van de hoogste kwaliteit. De vervangende rubberen demper is gemaakt van hoogwaardig 7075 aluminium en afgewerkt met een zwart geanodiseerde coating voor corrosiebestendigheid. Het beschikt over een oversized PTFE-gevoerde roestvrijstalen bolvormige lager voor racespecificaties, met een 17-4 PH roestvrijstalen adapterhuls voor ultieme sterkte en betrouwbaarheid. Het is volledig herbouwbaar.
Montage
B8 A4/A5/Q5/S4/S5/SQ5/RS4/RS5/Allroad
Dit past niet bij Stasis schroefsets.