opc_loader

Menu

Voorzijde remschijf Stoptech F20-F36 228i-430d

201,28
(Price excluding VAT): 166,35
Stock:
0 Items
Item No.:
125.34154

Voorzijde remschijf Stoptech F20-F36 228i-430d

Per stuk. Vervangt OEM onderdeel nummer: 34116792221

Stoptech 5x120 280mm sport remschijven. Enkeldelige remschijven met vlak remvlak. Beter bestand tegen regelmatige temperatuurwisselingen dan geperforeerde remschijven.

Prijs per stuk

Geschikt voor: F22-F36 (Zie extra informatie voor passende modellen)

Verkrijgbaar voor vrijwel alle modellen van BMW en ook beschikbaar als geperforeerde of geperforeerde en gegroefde schijven.

Cross-Drilled & Slotted Rotors

Stoptech Cross-Drilled & Slotted-rotoren zijn 1-delige, geboorde en ingelaste, direct vervangende schijven voor uw fabrieksremsysteem en beugels. Ze bieden verbeterde koeling en andere voordelen die de concurrentie niet biedt. Innovaties omvatten e-coating, dubbelschijfslijpen, volledig verspanen, draaibank balanceren en center-split gietingen, evenals de beschikbaarheid van directionele vinnen, hitte behandeling en het gebruik van Power Alloy. 


Directional Vane Design

De meeste Stoptech Cross-Drilled & Slotted-rotoren passen bij het oorspronkelijke fabrieksontwerp voor koelvinnen. In de meest populaire toepassingen voor sportwagens en lichte vrachtwagens heeft Stoptech Cross-Drilled & Slotted het ontwerp verbeterd door directionele (links- en rechtshandige) schoepen te gebruiken om de koeling te verbeteren. Dit zorgt voor een duidelijke upgrade van de originele schijven, die meestal een ontwerp met een rechte schoep of een kolom van de schoep hebben. De richtschoep is een efficiëntere luchtpomp. De resulterende toename in luchtstroom vertaalt zich in een grotere weerstand tegen remfade en sneller herstel van temperatuurpieken die worden gegenereerd door agressieve remmanoeuvres.

Cryotherapie

Stoptech Cross-Drilled & Slotted rotors zijn ook verkrijgbaar met een optionele cryogene behandeling genaamd Stoptech Cross-Drilled & Slotted Cryo. Hoewel cryogene behandeling met het blote oog onzichtbaar is, worden veel van de fleetklanten van Stoptech Cross-Drilled & Slotted verkocht op zijn vermogen om de levensduur van de remschijf te verlengen. Diepe cryogene behandeling is een eenmalig proces dat de prestaties en levensduur van metalen onderdelen, van remrotoren en motoronderdelen tot werktuigmachines en tandwielsets permanent verbetert. Met behulp van een gepatenteerd, computergestuurd proces wordt het metaal gekoeld tot -300 ° F voordat het geleidelijk wordt verwarmd tot +300 ° F en daarna langzaam terugkeert naar kamertemperatuur als de laatste stap.

E-coated finish

Elke Stoptech Cross-Drilled & Slotted rotor is afgewerkt met een zwarte e-coating aan beide zijden van de hoed, in de koelvinnen en aan de buitenrand. E-coating is een superieure, elektrostatisch aangebrachte afwerking die bestand is tegen 400 uur blootstelling aan zout water zonder te roesten. Dit is vooral belangrijk op beide bevestigingsvlakken van de hoed waar deze de naafflens en het achtervlak van het wiel raakt. Elke opeenhoping van roest in deze gebieden kan leiden tot problemen met de balans (wat resulteerd in trillende wielen).

Double Disc Ground

Stoptech Cross-Drilled & Slotted-rotors zijn voorzien van een dubbel geslepen schijf met conusvrije afwerking. Dubbel schijfslijpen zorgt voor 2 identieke zeiden, voorkomt uitloop en biedt een bijna perfecte schijfdiktevariatie. Dubbel schijfslijpen laat een niet-directionele afwerking achter op het wrijvingsoppervlak voor effectievere pad en rotor. Deze speciale afwerking zorgt ook voor stillere en soepelere stops.

 

Bewerkte afwerkingen

Stoptech Cross-Drilled & Slotted rotors hebben 100 procent volledig machinaal bewerkte afwerkingen inclusief rotorhoeden. Dit extra proces zorgt voor een betere rotorbalans en creëert een mooier, meer afgewerkt ogend component.



Mill Balancing

Stoptech Cross-Drilled & Slotted remschijven zijn met een draaibank gebalanceerd tot een tolerantie van minder dan 2 oz-inch. Deze extra bewerking vermindert feedback in verband met rotortrillingen en zorgt voor een soepele, zelfbewuste toepassing van remkracht.

 

Gesplitste gietsels

Centre-split kern gietstukken zorgen voor een goede warmteoverdracht en thermische efficiëntie, resulterend in een superieure remkracht en veiligheid.

Power Alloy

Power Alloy-metallurgie is een ander uniek kenmerk in veel rotors van Stoptech Cross-Drilled & Slotted. Kwaliteit en prestaties leven ook in de rotor. Het kiezen van de juiste gieterijpartner en werken aan de verbetering van de metallurgie maken allemaal deel uit van het continue verbeteringsproces van Stoptech Cross-Drilled & Slotted dat helpt om gevestigde doelen voor hardheid en treksterkte te bereiken. Veel van de best verkochte onderdeelnummers van Stoptech Cross-Drilled & Slotted zijn gegoten met deze Power Alloy ijzerspecificatie, een verhoging van het koolstof- en molybdeengehalte van het gietijzer. Koolstof en molybdeen bevorderen de scheurbestendigheid en verbeteren lawaai, trillingen en hardheid (NVH).

  • BMW 2-Series 2013-Present Coupe (F22) 2013-Present 228 2.0 Turbo (240HP/180KW) 2014-2016
  • BMW 2-Series 2013-Present Convertible (F23) 2014-Present 228 2.0 Turbo (245HP/180KW) 2014-2016
  • BMW 2-Series 2016-Present Coupe (F22) 2013-Present 230
Voorzijde remschijf Stoptech F20-F36 228i-430d does not have any reviews yet. Share your experiences and post a review.
Post review
Voorzijde remschijf Stoptech F20-F36 228i-430d
Post review

Meest recente reviews

Alternate products for Voorzijde remschijf Stoptech F20-F36 228i-430d