Productdetails
Deze camberplaten zijn perfect voor de enthousiaste bezitter die een hoogwaardig design wil met een motorsportachtergrond. Weten dat een volledige racekit op straat niet vaak de beste optie is, hebben we de beste eigenschappen van de Race Camber Plates genomen en deze verwerkt in een fris Straat-ontwerp
- behoudt de juiste E46 M3-geometrie
- afzonderlijke verstelling van de camber en caster
- maximale schokdemper slag
- lichtgewicht
- duurzame materialen
- groot oppervlak
- makkelijk te gebruiken
De Turner E46 M3 Street Camber Plates zijn het meest geavanceerde ontwerp op de markt. Deze zijn speciaal ontworpen voor de E46 M3 - geen afkortingen genomen. We zijn begonnen met een fris ontwerp om deze zeer gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te installeren en af te stellen.De E46 M3 voorwielophanging heeft een unieke geometrie en de veerpoot is gemonteerd onder een hoek die aanzienlijke zijdelingse belasting op de veerpoot kan veroorzaken als deze niet is geplaatst op de juiste manier. De locatie en hoeken voor het hoofdlager zijn zorgvuldig ontworpen om de juiste bewegingsverhouding en steunhoeken tijdens het afstellen mogelijk te maken. Dit vermindert de buigkrachten op de veerpoot zelf aanzienlijk, wat de prestaties en de levensduur verbetert. Door voor één chassis te ontwerpen, kunnen we ons concentreren op wat het beste werkt in die toepassing: juiste montage en bediening zonder onnodige adapters, gebruiksvriendelijke camber- en casteraanpassingen en een intelligent modulair ontwerp.
Voor straatgebruik hebben we een buigzame urethaanbus toegevoegd om trillingen te absorberen en een speciaal basisontwerp dat werkt met het fabrieksradiaallager en de veerhouder. Door het radiale lager kan de veer draaien in plaats van draaien en vastlopen. Door het fabrieksradiaallager opnieuw te gebruiken, kunnen we de gemonteerde stapelhoogte lager houden voor een maximale schokbeweging. Het is ook een algemeen verkrijgbaar artikel dat u tegen een lage prijs bij elke BMW-dealer kunt krijgen. Alle dingen die ervoor zorgen dat het goed werkt in de fabriekstoepassing, worden overgenomen in ons ontwerp. U kunt onze camberplaten gebruiken met een standaard veer, 60 mm of 2,5" veren. Gebruik uw standaardveerhouder met standaard veren. De 60 mm en 2,5" bovenste veerhouders worden apart verkocht. Het mooie van ons ontwerp is dat u het fabrieksradiaallager met elk van deze veren kunt gebruiken.
Een ander belangrijk kenmerk van de Turner Camber Plates is de grootte van de bovenplaat. Onze platen hebben een zeer groot oppervlak om de stutkrachten beter door de stuttoren te verdelen. Een kleinere bovenplaat, zoals die op kits van concurrenten wordt aangetroffen, zal de stutkrachten lokaliseren en bijdragen aan de vervorming van de stuttoren ('strut tower mushrooming'). Dit is een zeer belangrijke functie, vooral omdat deze auto's ouder worden en meer tijd op het circuit doorbrengen. Vervormde veerpoottorens zijn een serieus prestatie- en veiligheidsprobleem en onze camberplaten zijn goed ontworpen om de lasten aan te kunnen. De fabrieksversterkingsplaten zijn niet vereist bij onze camberplaten (maar u kunt ze gebruiken als u dat wilt).
Omdat dit ontwerp specifiek is voor de E46 M3, kunnen we het bouwen met het absolute minimum aan adapters en extra hardware. Dit vermindert niet alleen verwarring, maar maakt het ook gemakkelijker om te monteren en te bedienen. We gebruiken de juiste maat lager voor de 16 mm veerpootas; geen hulzen of lageradapters nodig. De originele taps toelopende onderste montagesteun en een kleine roestvrijstalen afstandhouder uit onze set zijn alles wat nodig is om te installeren. We hebben onze camberplaten gebruikt bij de meeste grote veerpootfabrikanten op de markt - voorraad Sachs/Boge, Bilstein, Koni, H&R, ST, Öhlins en KW. Onze camberplaten werken met elke veerpoot die is ontworpen om de fabrieksveerpootbevestiging te accepteren.